|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۳۵

امیدوارم هرچه زودتر وضعیت باشگاه استقلال مشخص شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد در حال حاضر بهترین گزینه برای مدیرعاملی این باشگاه علی فتح الله زاده است.

هاشم ساعدی در خصوص آخرین تغییرات و تحولات باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: تصمیم گیری در این خصوص با وزارت محترم ورزش و جوانان است. همانطور که آقای خادم، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در بحثواگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرده است تا پایان هفته جاری وضعیت باشگاه استقلال هم مشخص خواهد شد و به اطلاع عموم مردم می رسد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم هرچه زودتر وضعیت باشگاه استقلال مشخص شود، چرا که در غیر اینصورت گمانه زنی ها و شایعات تبلور بیشتری پیدا کرده و شایعات حاکم بر واقعیات خواهند شد.

سخنگوی باشگاه استقلال با ابراز امیدواری از اینکه آنچه خیر و صلاح این باشگاه است، رخ دهد، گفت: امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد که به وضعیت باشگاه استقلال کمک کرده و هواداران به آرامش برسند و از نگرانی درآیند. قطعاً با انتخاب اعضای هیئت مدیره و متعاقب آن مدیرعامل باشگاه استقلال، این باشگاه می تواند در فصل نقل و انتقالات گام های محکم تری بردارد و تیمی قدرتمند را برای فصل آینده تدارک ببیند.

ساعدی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال کیست؟»، گفت: این تشخیص وزارت محترم ورزش است که بهترین فرد را برای مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب کند اما بنده نه از نگاه سخنگوی فعلی باشگاه استقلال، بلکه به عنوان فردی که سال ها در این باشگاه حضور داشته اعتقاد دارم، بهترین فرد در حال حاضر برای مدیرعاملی باشگاه استقلال علی فتح الله زاده است.

وی در خصوص اینکه چرا اعتقاد دارد بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال فتح الله زاده است، گفت: فتح الله زاده به واسطه سال ها مدیریت در باشگاه استقلال به کار در این باشگاه مسلط است و اوضاع و احوال باشگاه به اصطلاح در دست اوست. شاید با تغییر مدیرعامل در مقطعی باشگاه با مشکل مواجه شود اما چون فتح الله زاده در حاتل حاضر بر اوضاع باشگاه تسلط دارد و از تجربه زیادی در این باشگاه برخوردار است، در مقطع حساس نقل و انتقالات لیگ مشکلات احتمالی به حداقل می رسد و تیم می تواند همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد.

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال فتح الله زاده را مدیری موفق خواند و گفت: موفقیت های باشگاه استقلال بی شک مرهون تلاش مدیرانی چون دکتر فتح الله زاده، مهندس واعظ آشتیانی، دکتر قریب، کاظم اولیایی، علی نظری جویباری، اعضای هیئت مدیره پیشین و کنونی باشگاه و… است که با تلاش خود و بهره گیری از تلاش مربیان، بازیکنان و حمایت تماشاگران زمینه موفقیت تیم را فراهم آوردند.

وی تصریح کرد: اینکه من در این گفت وگو از علی فتح الله زاده به عنوان بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال یاد کردم نافی زحمات افرادی نیست که در این باشگاه زحمت کشیده اند اما در مقطع زمانی فعلی به علت تسلط او بر شرایط باشگاه، ارتباط کاری خوبی که با امیر قلعه نویی دارد و نیز آگاهی از چگونگی جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات می تواند، بهتر به استقلال کمک کند. فتح الله زاده با کمک مربی ارزشمندی چون امیر قلعه نویی که توانایی اش بر هیچکس پوشیده نیست قطعاً می تواند زمینه موفقیت استقلال را فراهم آورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار