|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۴۲

در گفت وگو با فارس

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هنوز باشگاه استقلال خوزستان برای فصل بعد صحبتی با ما نکرده است.

عادل کلاه کج در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت خودش عنوان کرد: فعلا در حال استراحت هستم و خدا را شکر امروز فرزندم متولد شد که به لطف خدا این اتفاق را شکرگزار هستم.

وی در مورد وضعیتش در باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد هستم. در این رابطه صحبتی نکردم و فعلا استراحت می کنم. یکی دو پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال خوزستان است. سختی زیادی در این تیم کشیدیم و توانستیم به لطف خدا استقلال را در لیگ برتر حفظ کنیم. امیدوارم سال آینده این تیم حضور پرقدرتی در مسابقات داشته باشد. اگر من را خواستند در خدمت استقلال خوزستان می مانم اما اگر غیر از این بود به سایر پیشنهادات فکر می کنم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می شود بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده باشگاه دیگر با آنها تمدید نخواهد کرد، یادآورشد: چنین صحبتی را نشنیدم. ما با مسئولان باشگاه در تماس هستیم و هنوز بازیکنی نگرفته اند. منتظر هستیم تا وضعیت استقلال خوزستان مشخص شود. با توجه به اینکه استقلال تیم شهرمان است دوست داریم در اینجا بمانیم. چند تیم به من پیشنهاد دادند اما اولویت استقلال خوزستان است.

وی در مورد اینکه از کدام تیم ها پیشنهاد گرفته است، گفت: ۳ تیم لیگ برتری به من پیشنهاد داده اند اما همان طور که گفتم فعلا منتظر استقلال خوزستان می مانم تا وضعیت این تیم مشخص شود.

کلاه کج در پایان در مورد اینکه آیا با عبدالله ویسی صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: هنوز فرصت صحبت کردن با ویسی وجود نیامده و امیدوارم طی چند روز دیگر همه چیز مشخص شود تا تکلیف خودمان را بدانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار