|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۷۰

داوود سلیمانی از برگزاری مسابقات سواحلی شمالی و جنوبی در کشور خبر داد و اظهار داشت: جت اسکی سواران آماده ی حضور در این رقابت ها شوند.

داوود سلیمانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن جت اسکی در صدد برگزاری مسابقات مهم دالبی در سواحل شمالی و جنوبی کشور را دارد از این رو جت اسکی سواران آماده ی مسابقات سواحلی شمالی و جنوبی کشور شوند.

رئیس انجمن جت اسکی ادامه داد: انجمن جت اسکی در سال جاری چهار مسابقه مهم در سواحل شمالی و جنوبی کشور برگزار خواهد کرد. در سال جاری مسابقات قسمت مازندران، گیلان، قشم و کیش برگزار می شود. انجمن جت اسکی در صدد است با ایجاد زمینه ها و شرایط مناسب مسابقات را در سطح مطوبی برگزار کند.

وی تصریح کرد: هدف انجمن جت اسکی این است که مسابقات قهرمان کشور گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی مهرماه سال جاری در گیلان برگزار کند البته حمل برگزاری مسابقات تاکنون مشخص نشده است، در آینده نزدیک محل برگزاری مسابقات را مشخص و اعلام می کنیم.

رئیس انجمن جت اسکی تصریح کرد: رقابت های کاپ آزاد با حضور جت اسکی سواران سواحل شمالی کشور را به میزبانی استان مازندران برگزار می کنیم. هم اکنون برای زمان و محل مسابقات در حال برنامه ریزی است.

وی تصریح کرد: انجمن جت اسکی در ماه های آبان و آذر سال جاری دو مسابقه آزاد کشور را در قشم و کیش برگزار می کند. که قصد بر این است بهترین های ایران به قدرت کامل در آن حضور یابند. از این رو مسابقات برای ما از جایگاه رفیعی برخوردار است.

سلیمانی ادامه داد: انجمن قصد دارد همزمان با ایام دهه فجر در منطقه آزاد کیش جشنواره ورزش های دریایی و ترغیب جوانان آتیه دار برگزار می کند و قصد داریم جوانان و نوجوانان در هر دو بخش مردان و زنان جشنواره را برگزار می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار