|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۰۱

کمیته داوران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو موارد ابهامی قوانین واترپلو و موضوعات مطرح شده در کنگره جهانی واترپلو کنکون مکزیک را در قالب یک گزارش برای علاقه مندان شرح می دهد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمیته داوران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو موارد ابهامی در قوانین واترپلو ۲۰۱۴ و موضوعات مطرح شده در کنگره جهانی واترپلو کنکون مکزیک ۲۰۱۴ را به طور کامل برای علاقه مندان و داوران کشور ارائه می دهد.

تفسیر موارد ابهامی در قوانین واترپلو ۲۰۱۴ و موارد مطرح شده در کنگره جهانی واترپلو کنکون مکزیک ۲۰۱۴: بر اساس آمار و ارقام موجود در طول یک مسابقه قانونی واترپلو داور به طور متوسط ۱۵۰بار سوت می زند.

از این تعداد تقریبا ۸۰ سوت مربوط به خطاهای ساده یا معمولی است. بنابراین داور باید از سوت زدن برای خطاهای معمولی تا حد امکان خودداری کند.

طبق قانون خطاهای معمولی(wp۲۰) داوران باید تمام خطاها را در نظر بگیرند اما فقط زمانی خطا را اعلام نمایند که این خطا بر روند بازی و حرکت بازیکن اثر داشته باشد حتما باید اعلام خطا به سود بازیکن مورد خطا قرار گرفته شده باشد.

اگر داوران بازی ها را مد نظر قرار دهند ملاحظه می شود بسیاری از خطاها غیرضروری است و بایستی سوت زدن این خطاها متوقف شود خطاهای ساده Wp۲۰: Ordinary Fouls

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار