|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۰۳

خبرگزاری تسنیم: مدافع کهنه کار نراتزوری سرانجام تصمیم گرفت کفش های خود را آویزان کند و در یک پست مدیریتی به فعالیتش در اینتر ادامه دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خاویر زانتی، ستاره آرژانتینی خط دفاع تیم فوتبال اینتر در سن ۴۰ سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد. زانتی با اعلام اینکه از فصل آینده در یک پست مدیریتی به فعالیت خود در اینتر ادامه می دهد، تأیید کرد فصل جاری، آخرین فصل دوران ۱۹ ساله حضور او در ورزشگاه جوزپه مه آتزاست.

وی که فصل گذشته درگیر مصدومیتی شدید شده بود چند روز پس از آنکه اریک توهیر، مالک اینتر اعلام کرد کاپیتان این تیم در پایان فصل بازنشسته می شود، این خبر را اعلام کرد و به نشریه ناسیون آرژانتین گفت: بازنشستگی در سن ۴۰ سالگی حس بی نظیری است. به خودم افتخار می کنم و فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای کنار گذاشتن فوتبال است. پس از مصدومیتم در فصل گذشته می خواستم ثابت کنم که می توانم به رقابت ها برگردم و به این هدف هم رسیدم.

زانتی افزود: رویای من تمام کردن دوران بازیگری ام در اینتر بود. اینتر خانه من است و بعد از این هم در خارج از زمین بازی تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم. از این به بعد در نقش مدیر ورزشی اینتر ایفای نقش خواهم کرد، یک چالش جدید. بی صبرانه منتظر کسب تجربه در این پست جدید هستم.

زانتی در سال ۱۹۹۵ از تیم بانفیلد آرژانتین به اینتر پیوست و از آن زمان تاکنون در بیش از ۸۵۰ بازی برای نراتزوری به میدان رفته است. زانتی در این مدت ۵ بار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمان در جام باشگاه های جهان را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار