|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۱۰

ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی ایران؛

ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاه ها و دسته جات آزاد، قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان در سواحل بابلسر به پایان رسید.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این دوره از مسابقات قهرمانی کبدی ساحلی با حضور ۱۳ تیم در ۴گروه در مرحله ی مقدماتی در سواحل بابلسر برگزار شد.

گفتنی است، در پایان مرحله ی مقدماتی هشت تیم مازندران، گلستان، شهریارتهران، دولت آباد اصفهان، کرمان، دهیاری محمدآبادگرگان، تربیت اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان و شهرداری اراک به مرحله حذفی راه یافتند.

پس از پایان مسابقات چهار تیم مازندران، گرگان، تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان وشهریار تهران با شکست رقبای خود درمرحله یک چهارم نهایی به جمع ۴ تیم پایانی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی تیم های گلستان و تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان به مصاف هم رفتند و در آخر تیم گلستان پیروز میدان شهر و به فینال مسابقات راه یافت.

در دیگر دیدار مرحله نهایی مازندران میزبان و شهریار تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت مازندران تیم حریف را شکست داد و حریف گلستان شد.

در دیدار نهایی دو تیم فینالیست مازندران و گلستان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم گلستان با نتیجه ۴۳ بر ۲۸ مازندران را شکست داد و توانست قهرمانی این دوره از مسابقات کبدی ساحلی را بالای سر ببرد.

تیم های شهریار و تربیت اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

لازم به ذکر است، نفرات برتر این مسابقه برای شرکت در مسابقات آسیایی پوکت تایلند به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار