|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۳۲

در گفت وگو با فارس

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانایی انجام کارهای بزرگی داریم و می توانیم مقابل السد نتیجه بگیریم.

امید خالدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم بسیار عالی است و شرایط ما بهتر از این نمی شود. امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل السد قطر به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می کند تیمش توانایی صعود به مرحله بعد را دارد، خاطر نشان کرد: ما توانایی کارهای بزرگی داریم. امیدوارم در دیدار مقابل السد قطر شانس یارمان باشد و با کسب پیروزی بتوانیم این دیدار را به پایان برسانیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد میزان شناختش از السد قطر خاطر نشان کرد: بازیکنان هر پست نفرات مقابلشان را می شناسند. می دانیم تاباتا و ۲ - ۳ بازیکن خوب خارجی در تیم السد قطر حضور دارند و با بررسی فیلم بازی های السد کاملا از کیفیت این تیم شناخت داریم.

خالدی در پاسخ به این سؤال که عملکرد فولاد خوزستان می تواند در سهمیه ایران تأثیر بگذارد، خاطر نشان کرد: هر چه در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتری راه پیدا کنیم امتیاز ایران در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بالاتر می رود. ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و بدون استرس و تلاش فراوان برای کسب موفقیت عمل می کنیم.

وی با اشاره به حضور رائول گونزالس در السد قطر خاطر نشان کرد: رائول گونزالس بازیکن خوبی است و کاری به سن و سال او نداریم. می دانیم این مهاجم بسیار خطرناک است و از هر موقعیتی می تواند گل بسازد به همین دلیل با تمرکز کافی برای کسب امتیاز مراقب تمام بازیکنان السد قطر هستیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه مهرداد جماعتی از لیست تیم ملی خط خورده است، عنوان کرد: جماعتی بازیکن بسیار خوبی است که توانایی زیادی دارد. به هر حال او دیگر به عنوان یکی از بازیکنان ملی پوش مورد توجه کادر فنی قرار دارد. فکر می کنم در اردوهای تیم ملی بیشتر به بازیکنان فولاد خوزستان توجه می شود. نفراتی مثل اسماعیل شریفات، غلامرضا رضایی و… نیز توانایی حضور در لیست تیم ملی را داشتند. کادر فنی بیشتر روی بازیکنانی تمرکز داشت که سابقه ملی بیشتری نسبت به سایرین داشتند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار