|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۵۷

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری انتخابات برخی فدراسیون ها تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی در خصوص برگزاری ثبت نام و انتخابات فدراسیون های تیراندازی، سوارکاری و بوکس اظهار داشت: طبق برنامه ای که از پیش داشتیم، ثبت نام برای انتخابات فدراسیون تیراندازی روز ۲۱ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری است که متقاضیان باید در طول مدت اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند. انتخابات فدراسیون سوارکاری هم در تاریخ ۲۰خرداد ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

وی ادامه داد: انتخابات فدراسیون بوکس هم ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود. باید این موضوع را هم یادآور شوم که با توجه به تأکید سازمان بازرسی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون های تیراندازی و سوارکاری، این انتخابات طبق برنامه پیش بینی شده برگزار می شود.

سجادی به اتمام مهلت ثبت نام فدراسیون های شمشیربازی، شطرنج، تنیس و اسکی اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام فدراسیون های ذکر شده به اتمام رسیده و پس از دریافت استعلام های لازم زمان انتخابات این فدراسیون ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت نام فدراسیون بولینگ و بیلیارد هم از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده که تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات در نیمه اول سال جاری گفت: انتخابات فدراسیون های اسکواش، تنیس، شمشیربازی، شطرنج و بولینگ و بیلیارد با توجه به اینکه زمان ریاست آن ها در نیمه اول سال جاری به پایان می رسد، قبل از پایان زمان ریاست انتخابات برگزار خواهد شد.

سجادی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات برخی فدراسیون ها در نیمه دوم سال جاری گفت: در نیمه دوم سال هم سعی بر این است که انتخابات قبل از پایان ریاست برگزار شود. امیدواریم بتوانیم طبق برنامه های پیش بینی شده انتخابات فدراسیون ها را به طور منظم برگزار کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار