|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۷۳

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال بدون توجه به دیدار چهارم فینال سوپرلیگ بسکتبال، حکم برگزاری بدون تماشاگر بازی های پنجم و ششم فینال را صادر کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در مورد اتفاقات بازی سوم فینال سوپرلیگ بسکتبال اعلام شد.

براین اساس تیمهای پتروشیمی و مهرام به محرومیت از حضور تماشاگران در دو دیدار پنجم و ششم جریمه شدند.

همچنین به صمد نیکخواه بهرامی به خاطر حرکات روز قبل تذکر داده شد و مهدی کامرانی نیز علاوه بر تذکر، پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.

همچنین ادواتی مثل طبل، بوق و شیپور در سالن ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است، دلیل عجیب بودن حکم این است که اتفاقات مربوطه در دیدار سوم پیش آمده و در بازی امروز تماشاگران ماهشهری اجازه حضور در سالن را دارند و محرومیت تماشاگران مهرامی نیز در بازی احتمالی ششم اعمال می شود.

این احکام در شرایطی اعلام شده که بخش مهمی از اتفاقات روز گذشته به مشکلات برگزاری و اعمال امنیت بازی از سوی سازمان لیگ باز می گشته است و در صورتی که تماشاگران ماهشهری طبق گفته رئیس فدراسیون مقصر اصلی اتفاقات بودند محرومیت تماشاگران مهرام در بازی ششم دلیلی ندارد و همچنین حکم تماشاگران ماهشهری هم باید در بازی چهارم و دور از خانه اعمال می شد چون اتفاقات بازی روز سوم در زمان میزبانی این تیم پیش نیامده بود که به طور کامل با جریمه محرومیت از حضور تماشاچیان در دیدار پنجم روبرو شود.

انتهای پیام /



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار