|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۹۲

بعد از حکم کمیته انضباطی در مورد اتفاقات بازی سوم فینال؛

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال دلیل نحوه تصمیم گیری این کمیته در مورد اتفاقات فینال سوم را رعایت تساوی برای دو طرف اعلام کرد.

محمد کرمانشاهی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد رأی کمیته انضباطی در مورد بازی سوم فینال توضیح داد: از آنجایی که پتروشیمی دو بازی خود را به طور کامل برگزار کرده و از حضور تماشاچی استفاده برده است می خواستیم رعایت تساوی شده و مهرام نیز دو بازی کامل را با تماشاگر برگزار کند.

اما کرمانشاهی در مورد احتمال گرفتن میزبانی از پتروشیمی در دیدار هفتم گفت: این تصمیم انضباطی نیست و با توجه به اینکه ماهشهری ها با تماشاگر امکان برگزاری بازی را نخواهند داشت سازمان لیگ در مورد این بازی با توجه به عملکرد دو تیم تصمیم می گیرد!

وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر تقصیر درگیری ها از طرف تماشاگران ماهشهری بوده چرا مهرامی ها محروم می شوند؟ گفت: تماشاگران مهرام از ابتدا کاری نکرده بودند اما بعد از برخوردهای تماشاگران ماهشهری شروع به پرتاب اشیا کردند.

رئیس کمیته انضباطی پاسخ دقیقی به این سوال نداد که چرا تماشاگران ماهشهری که تنها ۱۰ درصد از ظرفیت سالن تهران را در اختیار داشتند در بازی چهارم محروم نشدند تا در ماهشهر به میزبانی خود پرداخته و مهرام نیز محرومیتی متحمل نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار