|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۹۸

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: رائول پا به سن گذاشته به همین دلیل بازیکنان فولاد می توانند به راحتی این بازیکن را مهار کنند.

نیما نکیسا در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: فوتبال ایران در آسیا رو به عقب حرکت کرده است بخصوص فوتبال باشگاهی که همه این مشکلات مربوط به زیرساخت های فوتبال ایران است. زیر ساخت ها باعثشده که فوتبال ایران مسیر رو به رشدی را پیش نگیرد.

پیشکسوت فوتبال درباره ی بازی فولاد با السد گفت: فکر می کنم فولاد خوزستان نتیجه لازم را بگیرد و من امیدوارم این اتفاق برای تیم فولاد بیفتد من فکر می کنم تیم فولاد با بازیکنان جوانی که دارد می تواند در بازی های رفت و برگشت نتیجه لازم را بگیرد.

وی در مورد ۳ بازیکن ملی پوش فولاد(جماعتی، مکانی، رحمانی) که این تیم را همراهی نمی کنند اذعان داشت: نبود ۳ بازیکن ملی پوش فولاد در این تیم بی تأثیر نیست اما فولاد ساختار درستی داد و جایگزین های مناسبی برای این ۳ بازیکن، اما در موفقیت فولاد تأثیری ندارد.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: رائول پا به سن گذاشته و دیگر همان رائول رئال مادرید و شالکه نیست بازیکنان فولاد به راحتی می توانند این بازیکن را مهار کنند. من آرزوی موفقیت برای تیم فولاد خوزستان را دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار