|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۰۷

بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال در حالی از ساعت ۱۷ امروز(سه شنبه) در سالن بسکتبال آزادی آغاز شد که تماشاگران تیم پتروشیمی بندر امام محتاط تر از بازی قبل در سالن حاضر شده بودند.

تیم بسکتبال مهرام با توجه به پیروزی روز گذشته(دوشنبه) با روحیه تر در میدان حضور یافته بود و می خواست با کسب دومین پیروزی، همه چیز را تساوی بکشاند. مهرامی ها ۲ بازی اول فینال را به پتروشیمی بندر امام باخته اند.

شاگردان مهران حاتمی بازی را بهتر شروع کردند و در کوارتر اول ۱۸ بر ۱۶ به پیرزوی رسیدند. در کوارتر دوم، مهرام به خودش آمد و توانست با یک امتیاز اختلاف و با نتیجه ۲۲ بر ۲۱ برنده شود. در کوارتر سوم، مهرام تیم برتر میدان بود و با تکیه بر بازیکنانی مثل حامد حدادی، صمد نیکخواه و اوشین ساهاکیان توانست ۲۴ بر ۱۷ برنده شود.

در کوارتر چهارم مهرام با وجود اینکه به پیروزی در این بازی احتیاج داشت اما پتروشیمی جریان بازی را به دست گرفت. دیدار چهارم فینال با اختلاف یک یا ۲ امتیاز تا ثانیه های پایانی پیش رفت. در فاصله ۳۳ ثانیه مانده به پایان بازی، نتیجه ۷۸ بر ۷۷ به سود پتروشیمی بود. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پتروشیمی یک گام تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله داشته باشد.

صمد نیکخواه بهرامی ۲۸ امتیاز و ۷ ریباند و حامد حدادی ۱۷ امتیاز و ۶ ریباند برای مهرام کسب کردند. برای پتروشیمی هم جاناتان گیبسون ۳۱ امتیاز و نژاد سینانوویچ ۲۴ امتیاز و ۱۳ ریباند کسب کردند.

برنامه بازی های بعدی فینال به شرح زیر است:

بازی پنجم:جمعه ۱۹ اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام

بازی ششم:دوشنبه ۲۲ اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران(در صورت نیاز)

بازی هفتم:پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام(در صورت نیاز)

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار