|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۷۵

تکرار / اخبار باشگاه استقلال؛

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با شرایطی خاص قصد دارد تغییراتی را در تیم ایجاد کند و اولین اقدام وی در خصوص جذب یک هافبک جدید پرسپولیسی است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه، محمد نوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و این در حالی است که گفته می شود، محمد نوری قصد دارد از تیم پرسپولیس جدا شود.

گفتنی است، این بازیکن در شرایطی خاص قرار دارد زیرا عنوان شده است که از نزدیکان امیر قلعه نویی با وی تماس گرفته اند و خواستار حضور این بازیکن در تیم شدند اما گفته می شود که سرمربی تیم استقلال بدنبال جذب مجتبی جباری است، اما وی هنوز پاسخی در این خصوص ارائه نکرده است به همین دلیل امیر قلعه نویی به دنبال جذب جانشین جباری در تیم استقلال است و بهترین گزینه را محمد نوری اعلام کرده که حتی مذاکرات ابتدایی نیز با وی انجام شده و مشخص گردیده که این بازیکن جزو نفرات مورد نظر سرمربی تیم استقلال برای حضور در این تیم است.



***پورحیدری و دو استقلالی دیگر برنامه دادند / ساعدی و جویباری هم شانس دارند!


مسئولان در وزارت در نظر دارند بهترین تصمیم را در خصوص استقلال اتخاذ کنند و در این مورد شنیده می شود که یک فهرست ۵۰ نفره در دفتر خادم وجود دارد که مسئولان از بین این لیست نفرات را فراخوانده و برنامه های آنها را دریافت می کنند و در نهایت در خصوص آنها اعلام نظر می شود.

گفتنی است، منصور پورحیدری ظهر دوشنبه با حضور در دفتر خادم در خصوص حضور در هیئت مدیره با مسئولان مذاکره کرد و پس از این، مربی استقلال و ۲ عضو شاغل در باشگاه استقلال وارد وزارت شدند.

شایان ذکر است، حضور هاشم ساعدی و علی نظری جویباری در وزارت بسیار قابل توجه بود، اما این دو نیز با حضور در وزارت و جلسه با خادم برنامه های خود را ارائه کردند تا مسئولان آنها را مورد بررسی کامل قرار دهند.

**دلخوری مسئولان از هیئت مدیره استقلال / مصاحبه های مکرر + عدم تأمین مالی

مسئولان در وزارت مدت هاست که در پی اعلام تصمیمات جدید در خصوص مسئولین و هیات مدیره تیم استقلال هستند و در این خصوص اعلام شده است که وزارت ورزش رضایت کاملی از اعضای فعلی هیات مدیره ندارد زیرا اعلام شده است که علاوه بر تزریق پول و حمایت مالی از تیم استقلال اعضا باید در خصوص کمک و حمایت از استقلال اقداماتی را انجام می دادند اما برخی از اعضای هیات با انجام مصاحبه و اعلام نظر در خصوص شرایط تیم بحثهایی را مطرح کردند که نباید در این خصوص اظهارنظر می کردند.

شایان ذکر است، مسئولان در وزارت ورزش در این خصوص اقداماتی را انجام دادند که اعضای سابق، آبی ها را ترک کرده و به کارهای سابق خود بازگردند و شرط قابل توجه برای اعضای جدید تیم نیز عدم مصاحبه های مکرر و حمایت از تیم در طول فصل است.



** پاسخ استقلالی ها به انتقاد دوباره کبه / هر وقت آمدی ایران صحبت کن!


کبه درحالی ایران را به قصد کشورش ترک کرد که این بازیکن با شرایط خاص در این کشور روبه رو شد زیرا مدعی بود که باشگاه استقلال پول و مسکن مناسبی را برای این بازیکن در نظر نگرفته است و با وی مانند یک برده رفتار شده است.

گفتنی است، این بازیکن بار دیگر و پس از خروج از کشور نیز در این خصوص صحبت کرده است و مدعی شده که مسئولان تیم باید در این مورد پاسخگو باشند.

شایان ذکر است، استقلالی ها در پاسخ به ادعای کبه اعلام کردند که وی باید به کشور وارد شود و پس از حضور در ایران در این خصوص بحثهایی مربوط به خود را عنوان کند.

از طرفی اعلام شده است که مسئولان استقلال از جمله امیری و جویباری مدعی شدند که پاسخی برای وی ندارند زیرا بازیکن معترض آبی ها باید در ایران حضور داشته باشد و ادعای خود را به اثبات برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار