|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۱۴

خبرگزاری تسنیم: ستاره ایتالیایی خط میانی تیم فوتبال یوونتوس با رد شایعاتی که درباره پیوستن اش به قهرمان لوشامپیونه وجود دارد، خود را برای انجام این کار بیش از حد مسن دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آندره آ پیرلو، هافبک ۳۴ ساله بانوی پیر واکنش طنز آمیزی به شایعاتی که درباره پیوستن وی به تیم پاری سن ژرمن فرانسه وجود دارد، نشان داد. پیرلو که در کتاب شرح حال خود اعتراف کرده است چندین پیشنهاد از تیم های خارجی مانند بارسلونا و رئال مادرید دریافت کرده است، ابراز امیدواری کرد که چند سال دیگر به دوران بازیگری اش در یوونتوس ادامه دهد هرچند اعتراف کرد که بازی در لیگی خارج از فوتبال ایتالیا برای او جذاب است.

پیرلو در گفت وگو با نشریه اکیپ فرانسه اظهار داشت: اینکه من دوست دارم بازی در لیگی غیر از سری A را هم امتحان کنم حقیقت دارد. من در طول دوران بازیگری ام چند بار این فرصت را داشتم و به طور مرتب پیشنهاد بازی برای تیم های خارجی دریافت کرده ام اما در نهایت کالچو و ایتالیا را ترجیح داده ام. ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما حقیقت این است که من برای بازی در پاری سن ژرمن بیش از حد پیر هستم.

هافبک پیشین میلان که سال ۲۰۱۱ به یوونتوس پیوست و گفته می شود برای تمدید دو ساله قراردادش با سران باشگاه به توافق رسیده است، افزود: می خواهم چند سال دیگر در یوونتوس بمانم. از وضعیتم در یوونتوس راضی هستم. یووه تیمی جاه طلب است و پروژه بزرگ آن ما را به جایی که می بینید رسانده است.

پیرلو که این فصل برای سومین بار متوالی اسکودتو را به همراه یوونتوس برد، اعتراف کرد قصد ندارد در آینده ای نزدیک بازنشسته شود. وی خاطر نشان کرد: من هنوز برای فوتبال بازی کردن انگیزه دارم، چون عاشق این کار هستم. فوتبال بازی کردن هنوز هم برایم لذت بخش است. فوتبال نه مرا خسته کرده است و نه حوصله ام را سر برده است. فوتبال هنوز برایم یک تفریح است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار