|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۵۸

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که ستاره پرتغالی تیمش با وجود خستگی در دیدار امشب به میدان خواهد رفت.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی که تیمش امشب مقابل رئال وایادولید به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: بارسلونا با تمام توانش مقابل اتلتیکو به میدان می رود. آخرین بازی ها در تمام رقابت ها در یک زمان برگزار می شود و من فکر می کنم در اسپانیا هم همین طور باشد.

وی ادامه داد: کریستیانو خسته است اما بازی می کند. بیل و کارواخال در این مسابقه حضور نخواهند داشت. مسابقه امشب برای هر دو تیم بسیار مهم است. کار آسانی مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، نداریم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ایارامندی هم می تواند به جای ژابی بازی کند زیرا او هم همان ویژگی ها را دارد. ایارامندی مقابل والنسیا خوب بازی نکرد اما هیچ مانعی برای حضور او در مسابقات آینده وجود ندارد. آمادگی خدیرا روز به روز بهتر می شود و می توانیم در بازی امشب از او استفاده کنیم. زمان کوتاهی برای بازی او و آربلوا در نظر خواهیم گرفت و مطمئن نیستم که ایارامندی در ترکیب اصلی امشب حضور داشته باشد.

وی در خصوص پاداش به بازیکنان اضافه کرد: فکر نمی کنم بازیکنان برای حرفه ای بودن به پول نیاز داشته باشند. این مسئله به اندازه پرداخت پول به بازیکنان برای شکست خوردن جدی نیست اما بازیکنان برای اینکه حرفه ای تر باشند، نیاز به پاداش ندارند. آنها در هر صورت باید حرفه ای باشند.

آنچلوتی گفت: اگر می خواهیم قهرمان شویم، تنها انتخابی که داریم، پیروزی در سه مسابقه باقی مانده است. هدف ما این است؛ اتلتیکو نسبت به ما برتری دارد زیرا چهار امتیاز تنها چیزی است که آنها برای رسیدن به قهرمانی به آن نیاز دارند اما باید دید چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار