|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۳۷

خادم برای استقلال وقت می گذارد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شناختی که از زمانی و نجف نژاد دارم بعید می دانم شخصیت آنها در این حد باشد که با وزیر ورزش اینگونه برخورد کنند.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این باره خبری ندارم اما آقای خادم مصاحبه ای کرده بود که قرار است به زودی هیأت مدیره انتخاب شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای حضور در هیأت مدیره جدید دعوت شده یا نه، افزود: درباره حضور من صحبتی نشده اما جلسه ای که دو هفته پیش برگزار شد و من در آن شرکت نکردم با پرسش آقایان مواجه شد و از من پرسیدند که چرا به این جلسه نیامدی که من گفتم حضور من در این جلسه لزوم خاصی ندارد و به من گفتند که چرا آن صحبت ها را کردی که پاسخ دادم با این شرایط کار کردن سخت است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره هجمه هایی که از سوی برخی افراد به امیر خادم که مسئول ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است می شود، گفت: امیر خادم یک قهرمان ملی و قهرمان جهان است و اصلا این بحثها خوب نیست. کسی مثل امیر خادم که در دنیا مطرح است شایسته نیست که اینگونه مورد هجمه قرار گیرد اما متأسفانه ورزش ما کثیف شده و به بیراهه رفته و من متأسفم برای افرادی که اینگونه به خادم هجمه وارد می کنند. اگر او دنبال مسائل مالی باشد که در این مملکت راه های بهتری برای پولدار شدن وجود دارد. او برای استقلال وقت می گذارد و من نمی پذیرم افرادی درباره او و یا اشخاصی مثل خادم اینگونه صحبت کنند.

وی در پایان درباره شایعه درگیری لفظی دو نفر از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان بر سر حضور در هیأت مدیره این باشگاه خاطرنشان کرد: من این موضوع را تازه از شما می شنوم اما با شناختی که از زمانی و نجف نژاد دارم بعید می دانم شخصیت آنها در این حد باشد که اینگونه برخورد کنند شخصیت این دو نفر آرام است اما من دور از ماجرا هستم و این مسائل را نشنیدم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار