|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۳۹

آذرشکیب در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان گفت: به دنبال کسب بهترین عنوان در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد هستم.

محمدرضا آذرشکیب در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت خو در جریان اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهم و بعد از کشتی گرفتن در لیگ و جام علی اف آذربایجان در مسابقات کشوری مینیسک پایم پاره شد اما با همان پا در جام تختی روی تشک رفتم.

وی افزود: در جام تختی کشتی های خوبی نگرفتم و از خودم راضی نیستم با این حال هرکسی جای من بود نمی توانست خودش را جمع و جور کند اما من تمریناتم را پیگیری کردم تا به مرز آمادگی برسم و راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شوم. اکنون نیز به دنبال کسب بهترین عنوان انتخابی تیم ملی هستم.

آزادکار سنگین وزن کشورمان در خصوص رقبای خود در انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: ۲ رقیب خیلی خوب دارم اما سایر کشتی گیران نیز با تمام نیرو به مسابقات می آیند و من نیز باید سعی کنم تا کم نگذارم.

آذرشکیب در پاسخ به این سؤال که آیا در جام علی اف روسیه شرکت خواهد کرد، عنوان کرد: اگر همین گونه سرحال باشم در جام علی اف شرکت می کنم اما در نهایت این شخص آقای خادم است که تصمیم نهایی را اتخاذ می کند و من نیز هرچه خادم صلاح بداند را انجام خواهم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار