|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۹۱

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین:

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: در اولین مرحله از تمرینات در شرایط فشرده، تکنیک تک تک شناگران را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادیم.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمدحسین اقبالی، رئیس انجمن شنا در خصوص شرایط تمرینی ملی پوشان گفت: ۱۰ شناگر دعوت شده به این اردو روزانه دو نوبت و هر نوبت به مدت ۲ ساعت و نیم تمرین می کردند و این برای یک دوره اردو، تمرینی فشرده محسوب می شود.

اقبالی در خصوص علت فشرده بودن تمرینات گفت: در این مرحله از تمرینات قصد داشتیم تا در شرایط فشرده، تکنیک تک تک شناگران را ببینم و مورد تحلیل قرار دهیم و البته باید گفت که ۱۰ نفر دعوت شده الزاما نفراتی نیستند که برای مسابقات اعزام می شوند، چراکه در مسابقاتی که تیر ماه زیر نظر کمیته بین الملی پارالمپیک برگزار می شود، سایر شناگران خارج از تیم ملی نیز فرصت دارند تا توانایی های خود را محک بزنند و در صورت تشخیص کادر فنی، افرادی خارج از تیم ملی که رکوردهای خوبی کسب کرده باشند نیز به اردو دعوت می شوند.

مربی تیم ملی از برگزاری دوره های تئوری در کنار تمرینات خبر داد و گفت: ۲ دوره تغذیه و مکمل ها و نیز دوره فنی و تکنیکی شنا، به صورت تئوری برای ورزشکاران برگزار شد که بسیار مفید بود و توانست به سوالات زیادی را که ورزشکاران درخصوص نحوه تغذیه و استفاده از مکمل ها داشتند، پاسخ دهد.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو بر روی مسائل انگیزشی و روانی بسیار تاکید شد و سعی کردیم برای ورزشکاران دورنمایی که باید نسبت به تمرینات و مسابقات داشته باشند، ترسیم کنیم.

اقبالی گفت: در مجموع از شرایط ورزشکاران رضایت دارم و دور بعدی تمرینات نزدیک به زمان برگزاری مسابقات زیر نظر IPC برگزار خواهد شد و در نهایت رقابت های کسب سهمیه روزهای ۵ و ۶ تیر ماه در تهران برگزار شده و سهمیه مورد نظر برای حضور در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی از این طریق بدست خواهد آمد.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی شنا از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار