|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۹۶

مربی منشوری نداریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد تماس یک دلال با بازیکن تیم فجر پیش از بازی با پیکان گفت: باشگاه فجر در این زمینه مستندات محکمی ارائه نکرده است.

علی اکبر محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه برای لیگ چهاردهم باز هم بحثمربیان منشوری وجود خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: هر مربی که محرومیتی از فصل گذشته داشته یا استعلام خاصی در مورد او داشته باشیم باید آن محرومیت را بگذارند اما تا این لحظه چنین موردی برای لیگ چهاردهم نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که فرهاد کاظمی سرمربی پیکان مشکلی برای مربیگری در لیگ برتر ندارد، تصریح کرد: اگر محرومیتی از گذشته نداشته باشد مشکلی نخواهد داشت.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد بحثکارت پایان خدمت جعلی بازیکنان تاکید کرد: در این زمینه از سازمان نظام وظیفه استعلام گرفته ایم و منتظر پاسخ هستیم.

محمدزاده در مورد تماس یک دلال با بازیکن تیم فجر پیش از بازی با پیکان یادآور شد: باشگاه فجر در این زمینه مستندات محکمی ارائه نکرده و به همین دلیل سعید قزل بازیکن فجر را برای ادای توضیح به کمیته اخلاق دعوت کردیم.

وی در مورد شکایت بهرام امیری از بوبکر کبه تصریح کرد: بعد از اظهارات کبه این شکایت به کمیته اخلاق رسید و ما هم به مدیر برنامه های کبه اعلام کردیم که در صورت حضور این بازیکن در ایران خودش و در صورت نبودن، مدیر برنامه هایش برای ادای توضیحات و رسیدگی به این شکایت به کمیته اخلاق بیاید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار