|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۹۸

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال امیدوار است همزبانی پرتغالی ها و برزیلی ها در جام جهانی ۲۰۱۴ یک برگ برنده برای او و هم تیمی هایش باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو گفت همزبان بودن پرتغالی ها و برزیلی ها می تواند برای او و هم تیمی هایش در جام جهانی ۲۰۱۴ یک امتیاز باشد، حداقل تا زمانی که دو تیم برابر یکدیگر قرار نگیرند.

رونالدو با توصیف برزیلی ها به عنوان «ملت برادر و همزبان» به SporTV گفت: امیدوارم که حمایت بزرگی از سوی برزیلی ها دریافت کنیم. برزیل برای ما ملت برادر است و ما به یک زبان صحبت می کنیم.

برنده توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۳ و یارانش در تیم ملی پرتغال تا مرحله نیمه نهایی جام جهانی با برزیل روبه رو نخواهند شد و این بدان معناست که آنها می توانند از شعارهای حمایت آمیز برزیلی ها بهره ببرند.

رونالدو که چهار سال پیش همراه با تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در مرحله گروهی رقابت ها برابر تیم ملی برزیل قرار گرفت(آن بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت) درباره شانس موفقیت تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان کرد: ما جزو مدعیان قهرمانی نیستیم اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا از این رقابت ها لذت ببریم. در عین حال می دانیم که در گروه سختی قرار گرفته ایم.

تیم ملی پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ باید با تیم های ملی آلمان، غنا و آمریکا روبرو شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار