|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۲۴

اِزار می تواند به سطح مسی و رونالدو برسد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فرانسوی آرسنال با تأکید بر اینکه در انگلیس فقط برای آرسنال مربیگری می کند از تمایل خود برای مربیگری در آلمان یاد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، قرارداد آرسن ونگر با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید ولی هنوز قرارداد جدیدی بین طرفین به امضا نرسیده است، هرچند این مربی فرانسوی و مسئولان باشگاه آرسنال در ماه اکتبر ۲۰۱۳ برای عقد قراردادی دو ساله توافق کرده بودند.

آرسن ونگر که در آلساک، منطقه ای در مرز فرانسه و آلمان متولد و بزرگ شده است در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «BeIN Sports» گفت: اگر قرار بود از آرسنال جدا شوم فکر می کنم به کشوری دیگر می رفتم، چون من یک آرسنالی دو آتشه هستم و تمایلی به مربیگری تیمی به غیر از آرسنال در انگلیس ندارم. آلمان یکی از گزینه های مربیگری من است، چون یک مقدار هم فرهنگ آلمانی دارم. آلمان کشوری است که به آن نزدیکم اما هرگز در آن کار نکرده ام.

چلسی در سال ۲۰۱۲ موفق شد ادن اِزار بلژیکی را در ازای ۴۰ میلیون یورو از لیل فرانسه به خدمت بگیرد و تیم های منچستریونایتد، آرسنال، منچسترسیتی و تاتنهام را در جذب این هافبک ۲۳ ساله ناکام گذاشت.

سرمربی ۶۴ ساله توپچی های لندن در این خصوص گفت: بله من می خواستم اِزار را به آرسنال بیاورم و حتی مدیر برنامه های او هم به خانه ام آمد ولی مشکلات مالی مانع عملی شدن این انتقال شد و چلسی با پیشنهاد بهتری که من از ارائه آن عاجز بودم وی را جذب کرد. اِزار بازیکنی است که می تواند به سطح بازیکنانی همانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد.

آرسنال در تاریخ ۱۷ مِی ۲۰۱۴(۲۷ اردیبهشت) در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هال سیتی می رود و امید دارد تا به ۹ سال ناکامی خود در کسب جام پایان دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار