|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۰۶

نباید انتظار داشت برنده هر جامی شویم

دروازه بان تیم فوتبال بایرن مونیخ یک هفته پس از ناکامی مقابل رئال مادرید از «پپ گواردیولا» حمایت کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، در شرایطی که یک هفته از مصاف برگشت سرخ پوشان مونیخی مقابل کهکشانی های مادریدی در جدال برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و باخت فراموش نشدنی ۴ بر صفر می گذرد، انتقاد های زیادی از سرمربی اسپانیایی تیم ژرمنی شده است.

با این حال مانوئل نویر که گلر اول تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ است، به جانبداری از مربی ۴۲ ساله پرداخت.

وی اظهارداشت: می دانم پپ از ما چه طلب می کند. وقتی او پای تصمیماتش می ایستد، به طور کلی نیز کارمان را صحیح انجام می دهیم. فکر می کنم ما بازیکنان ابتدا باید به این موضوع فکر کنیم که ابتدا از خود انتقاد کرده و بهانه تراشی نکنیم، بعد بگوییم مربی مرتکب اشتباه شد. این طور برخورد کردن که خیلی ساده است.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت همه ما در قایقی حضور داریم. اگر برنده شویم، همه جشن می گیریم و از همه ما تعریف می شود. وقتی هم ببازیم، همه مورد سئوال واقع می شویم.

دروازه بان برتر جهان در سال گذشته در مورد باخت ۴ بر صفر از رئال عنوان کرد: در آن لحظات سرنوشت ساز و تعیین کننده، در جایی که باید باشیم، نبودیم. نباید خیلی راحت گذاشت ۳ گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کنیم، آن هم تیمی مثل ما که این همه افتخارات دارد.

او همچنین اضافه کرد: باید بهتر عمل می کردیم وگرنه از قبل هم می دانستیم رئال روی ضدحمله چقدر قدرتمند عمل می کند.

وی در مورد جو کنونی باوارایی ها نیز عنوان کرد: اوضاع آنگونه که تصور می شود، بد نیست. نمی توان انتظار داشت که برنده هر جامی شویم و به هر افتخاری برسیم. طبیعی است که به عنوان ورزشکار، شما این انگیزه را دارید که تا حد امکان موفق باشید اما باید بپذیریم که نتوانستیم چه در بازی رفت و چه بازی برگشت مقابل رئال نتیجه را به سود خود تمام کنیم. به همین دلیل سزاوار باخت بودیم اما همیشه اینطور نیست و زندگی باز هم ادامه دارد.

نویر همچنین اظهار داشت: اکنون در فینال جام حذفی حضور داریم. باید با دورتموند روبه رو شویم و می دانیم که رقابتی به واقع سخت در انتظارمان هست. دیداری که به طور قطع مصافی سخت خواهد شد. مطمئنا همه تلاش خواهیم کرد تا فصل را با قهرمانی جام حذفی در کنار کسب مقام نخست بوندس لیگا به پایان ببریم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار