|
|
کدخبر: ۱۷۲۸۶۸

فینال لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: بازی پنجم فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷ جمعه ۱۹ اردیبهشت در بندر امام بین ۲ تیم پتروشیمی و مهرام آغاز می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در حالی فرداجمعه میزبان پنجمین بازی فینال لیگ برتر مقابل مهرام است که تماشاگران بندری حق ورود به سالن را ندارند. طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، تیم پتروشیمی بندر امام به خاطر تخلفات عدیده تماشاگران که منجر به قطع مسابقه و پرتاب آجر، سنج، طبل و سایر اشیاء به داخل زمین مسابقه شد به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت از حضور تماشاگران در دیدارهای پنجم و ششم فینال محکوم شد.

حالا خیال بازیکنان مهرام و کادر فنی این تیم راحت است که هیچ گونه عامل خارجی در نتیجه بازی پنجم دخیل نیست. البته مهرام اصلا شرایط خوبی ندارد. شاگردان مصطفی هاشمی در ۴ بازی گذشته، یک پیروزی و ۳ شکست دارند. بنابراین اگر در بندر امام ببازند، جام قهرمانی را مثل سال گذشته به پتروشیمی تقدیم کرده اند.

مهرام تنها تیمی است که توانسته در این فصل، پتروشیمی را شکست دهد. قرار گرفتن اوشین ساهاکیان، صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی به عنوان بهترین بازیکنان قاره آسیا، آرزوی هر مربی است. حرکات منحصر به فرد صمد نیکخواه و ۵ سال تجربه حامد حدادی در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، قابل چشم پوشی از طرف هیچ حریفی نیستند.

پتروشیمی فقط به اندازه یک پیرزوی با دومین قهرمانی متوالی فاصله داردو بازیکنان خارجی این تیم که هر سال با وسواس خاص و قیمت های بالایی خریداری می شوند از نقاط قوت پتروشیمی در طول فصل و پلی آف هستند. امسال هم نژاد سینانوویچ در زیر سبد و جاناتان گیبسون در کنار مهدی کامرانی به عنوان بازی ساز، برگ های برنده مهران حاتمی هستند. ضمن اینکه حاتمی می تواند هر لحظه روی قدرت شوت زنی حامد آقاق حساب کند.

فینالیست های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷ جمعه ۱۹ اردیبهشت در بندر امام برگزار کننده بازی پنجم فینال هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار