|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۰۰

سرمربی پیشگامان کویر یزد:

سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در خصوص سطح کیفی اولین مرحله لیگ امسال گفت: به غیر از بخش جاده، لیگ ۹۳ از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

سید رضایی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار کرد: لیگ امسال از کیفیت بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار است و رقابت بین تیم ها در لیگ امسال سخت است اما بازهم خوشحالم سال گذشته تیم های کمتری در لیگ شرکت داشتند و ما توانستیم قهرمان لیگ شویم اما امسال اگر نایب قهرمان هم شویم راضی هستیم زیرا تیم های بهتری در لیگ امسال هستند و این باعثپیشرفت دوچرخه سواری ما شده است.

وی در ادامه افزود: در بخش جاده کم و کاستی هایی بود و فدارسیون مقصر این قضیه بود، زیرا پتروشیمی تیم رقیب ما از ۱۵ رکاب زن برترش پنج نفر را برای مسابقات لیگ آورده بود و ۱۰ نفر بقیه را به تیم های دیگر قرض داده بود و رقابت بین رکاب زنان جاده از حالت جوانمردانه خارج شده بود و در واقع تیم ما پنج نفر با ۲۰ نفر رقابت کردیم اما بازهم خدا روشکر ما رتبه خوبی را در جاده و مخصوصا به بخش استقامت توانستیم کسب کنیم و در قسمت پیست هم از رکاب زنانمان راضی بودم و اکثر سکوها را توانستند از آن خود کنند.

وی در خصوص نارضایتی تیم پیشگامان از کنترل دوپینگ گفت: روز دقیق کنترل دوپینگ را به گزارش نمی دهند وبعضی از روزها است که دوچرخه سواران تیم ها به صورت وحشتناک رکاب می زنند این از ضعف مسئولان فدراسیون است.

وی افزود: برخورد و رفتار برخی از کسانی که در فدراسیون فعالیت دارند در این قضیه اصلاً درست نیست مثلاً در روز دوم مسابقات که اصلاً اهمیت چندانی ندارد و نفرات اصلی تیم ها رقابت خود را به پایان رسانده اند.

یکی از همین افراد در کنار من به طرزی که من متوجه شوم می گوید برای کنترل دوپینگ امروز خواهند آمد یعنی شما حواست باشد در صورتی که کسی هم برای کنترل دوپینگ نیامد و باز هم همین آمدم ها گزارش دقیق روز کنترل دوپینگ را به تیم پتروشیمی که رقبا ما محسوب می شود را می دهند تا ورزشکار بداند در چه روزی باید مصرف کنید یا مصرف نکند.

سید رضایی درخصوص حضور پیشگامان در تور اندونزی خاطرنشان کرد: ابتدا حضور درمسابقات قهرمانی کشور که روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود برای ما اهمیت دارد زیرا ما سال اولی است که جز تیم های حرفه ای جاده در دنیا محسوب شده ایم واین مسابقات امتیاز خوبی را برای تیم ما خواهد داشت تا در رنکینگ بتوانیم جز تیم های برتر باشیم.

وی در ادامه افزود: هشت رکاب زن ما برای مسابقات آسیایی دراختیار تیم ملی است برای مسابقات آسیایی و بقیه رکاب ‍زنان بعد از مسابقات قهرمانی کشور همراه ما در اردویی که برگزار می کنیم خواهند بود این اردو بالاتر از ارتفاع سطح دریا است و ۱۵ روز طول خواهد کشید تا با آمادگی کامل در تور اندونزی و پس از آن تور آذربایجان شرکت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار