|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۸۴

نیمه نهایی لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: تیم های ایندیانا پیسرز و اوکلاهماسیتی تاندر، حریفان خود را در نیمه نهایی لیگ NBA شکست دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های ایندیانا و اوکلاهماسیتی، حریفان خود را شکست دادند.

ایندیانا پسیرز در سالن اختصاصی خود با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ واشنگتن ویزاردز را شکست داد. روی هیبرت در این بازی نقش یک ناجی را برای ایندیانا بازی کرد و ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس گل به دست آورد. مارچین گورتات هم ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و یک پاس برای واشنگتن کسب کرد. این ۲ تیم در حال حاضر یک بر یک مساوی هستند.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر در سالن اختصاصی خود، چیزاپیک انرژی با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۱ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا آنها هم یک بر یک مساوی شوند. راسل وستبروک در این بازی با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل برای اوکلاهماسیتی، تریپل دابل کرد و کریس پل، گارد رأس کلیپرز نیز برای تیمش ۱۷ ریباند، ۵ پاس گل و ۱۱ ریباند به دست آورد.

در این بازی در حالی که برق سالن دچار مشکل شده بود، ۲ تیم توافقت کردند که ۲۷ ثانیه پایانی نیمه اول با وجود کم شدن نور سالن ادامه پیدا کند. همچنین شرکت رایانه ای ۲K Sports اعلام کرد که کوین دورانت، باارزش ترین بازیکن فصل جاری لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به تنهایی روی جلد بازی NBA ۲k۱۵ خواهد بود. سال گذشته این افتخار نصیب لبران جیمز شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار