|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۱۷

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ابراز نارضایتی از تساوی تیمش برابر وایادولید، نگرانی هایی که درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو در این بازی وجود داشت را بی دلیل دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته(چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته سی وچهارم لالیگا در خانه تیم وایادولید با تساوی یک بر یک متوقف شد و به این ترتیب شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی دراین رقابت ها کاهش داد.

در این بازی همچنین کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی کهکشانی ها از ناحیه ران پا مصدوم شد که این مصدومیت نگرانی هایی را در خصوص نرسیدن او به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به وجود آورد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اما خیال هواداران تیمش را آسوده کرد و اعلام کرد که مصدومیت رونالدو جدی نیست.

وی اظهار داشت: در چند روز آینده باید بررسی کنیم و ببینیم وضعیت کریستیانو رونالدو چگونه است اما مصدومیت او چندان جدی نیست. او راحت بازی نمی کرد و به همین دلیل از میدان بیرون رفت. همچنین در مورد په په و آنخل دی ماریا هم باید بگویم که آنها هم مصدومیت چندانی ندارند اما با این حال باید وضعیت شان بررسی شود.

شانس قهرمانی رئال مادرید با توقف در خانه وایادولید بسیار کمرنگ شد چرا که مردان کارلتو تنها در صورتی قهرمان می شوند که اتلتیکو مادرید هر ۲ بازی بعدی اش که دومی در خانه بارسلونا است را ببازند اگرچه این فقط یک طرف ماجراست.

آنچلوتی درباره این بازی هم گفت: ما بازی را ۷۰ دقیقه تحت کنترل داشتیم اما در ۲۰ دقیقه پایانی کنترل از دست مان خارج شد و ۳ امتیاز را از دست دادیم. مشکل رئال مادرید نگرش بازیکنانش نیست. به نظرم ما بیش از حد در عمق دفاع می کردیم و در صحنه ضربه شروع مجددی که منجر به گل وایادولید شد نیز ضعیف نشان دادیم.

برای قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نه تنها اتلتیکومادرید باید هر ۲ بازی بعدی اش را ببازد بلکه بارسلونا هم نباید در بازی بعد خود در خانه الچه برنده میدان را ترک کند که احتمال رخ دادن چنین چیزی ضعیف است. اتلتیکو مادرید هم این هفته میزبان مالاگا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار