|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۴۵

خبرگزاری تسنیم: سرمربی شیلیایی آبی پوشان شهر منچستر تاکید کرد تیم او قهرمان شایسته ای برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در دیداری معوقه از هفته بیست ونهم لیگ برتر انگلیس موفق شد میهمان خود، استون ویلا را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و با صعود به صدر جدول رده بندی شانس خود را برای کسب دومین قهرمانی اش در این رقابت ها طی ۳ فصل گذشته افزایش دهد.

منچسترسیتی که با ۴ گل خود برابر استون ویلا شمار گل های زده خود در این فصل را به مرز ۱۰۰ گل رساند، حالا با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارند و با پیروزی در بازی آخر خود در خانه برابر وستهام قهرمان می شود. با توجه به تفاضل گل بهتر منچسترسیتی نسبت به لیورپول(۶۳ به ۵۰) حتی تساوی مقابل وستهام هم می تواند شاگردان مانوئل پیگرینی را قهرمان کند.

پیگرینی که به نظر می رسید تقریباً از قهرمانی تیمش در لیگ برتر مطمئن شده است، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: حالا می توانیم از قهرمانی حرف بزنیم چون اگر بازی بعدی را ببریم قهرمان می شویم. به نظر من این قهرمانی بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر اهمیت خود جام، نحوه بردن آن هم بسیار مهم است.

سرمربی شیلیایی من سیتی افزود: فکر می کنم ما یک شیوه بازی خاص خود را داریم و تیمی هستیم که بازی های جذابی را ارائه می کند. فکر می کنم سیتی تیمی گلزن است و همیشه به دنبال افزایش آمار گل های خود است. این ویژگی به نظر من همان قدر اهمیت دارد که فتح لیگ مهم است. امیدوارم در بازی آخر هم همان بازی را ارائه کنیم که در طول فصل به نمایش گذاشتیم. از اینکه توانسته ام این تیم را به این شیوه هدایت کنم بسیار خوشحالم.

پیگرینی در صورت قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر به اولین مربی غیراروپایی تبدیل خواهد شد که مهمترین جام باشگاهی فوتبال انگلیس را کسب می کند. تیم او با پیروزی برابر استون ویلا عملاً قهرمانی را برای چلسی غیرممکن کرد؛ همان تیمی که او بارها شیوه بازی و تاکتیک های سرمربی پرتغالی اش، ژوزه مورینیو را زیر سوال برد.

سرمربی پیشین مالاگا و رئال مادرید تصریح کرد: راه های زیادی برای بردن یک جام وجود دارد اما من این شیوه را انتخاب کرده ام. قهرمانی با فوتبالی جذاب تا هواداران هم لذت ببرند. شاید راه های دیگری هم برای قهرمانی وجود داشته باشد اما به نطر من زیبایی در فوتبال یک فاکتور بسیار مهم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار