|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۱۷

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی کشورمان مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله وستهام و ساندرلند قرار گرفته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در حالی که برخی از ستاره های تیم فوتبال فولام در فصل جاری نتوانستند آنطور که باید بدرخشند یکی از تازه واردهای این تیم با عملکرد خوبش توانست نظرها را به خود جلب کند و بعید نیست که در نقل و انتقلات تابستانی تیم هایی خواهان جذب وی شوند.

بر اساس گزارش سایت «HITC Sport» مارتین یول در زمان مربیگری اش در فولام مرتکب اشتباهات زیادی شد ولی قابل توجه ترین تصمیمی که این مربی هلندی داشت به خدمت گرفتن اشکان دژاگه، هافبک ایرانی - آلمانی ولفسبورگ بود. دژاگه که در بوندس لیگا آلمان خود را هافبکی همه کاره و بااستعداد نشان داد در تابستان ۲۰۱۲ در ازای ۲.۵ میلیون یورو به جمع سفیدپوشان غرب لندنی اضافه شد. دژاگه در قهرمانی ولفسبورگ در رقابت های بوندس لیگا یکی از بازیکنان کلیدی این تیم آلمانی بود که ستاره ای همچون ادین ژکو داشت و فلیکس ماگات آن را هدایت می کرد.

این هافبک ۲۷ ساله فصل اول حضورش در لیگ برتر انگلیس با فولام را با عملکردی متوسط به پایان برد و حتی از ناحیه ساق پای هم دچار مصدومیت شد. دژاگه فصل جاری را هم با روندی کُند آغاز کرد تا اینکه سرانجام با مصدوم شدن دیمین داف، رقیبش در خط میانی، این فرصت را به دست آورد تا واقعیت بازی خود را که باعثبه شهرت رسیدنش در اروپا شده بود را به معرض نمایش بگذارد.

هافبک پیشین ولفسبورگ کم کم خود را در لیگ برتر انگلیس هم جا انداخت و خودی نشان داد. اشکان در این فصل شش گل برای فولام به ثمر رساند که سه گل از این تعداد را به عنوان بازیکن جانشین به ثمر رساند. هافبک ۲۷ ساله تیم ملی ایران در تیم فولام ۷۹ درصد پاس های خودش را با موفقیت به مقصد رسانده است و از این حیثپس از اسکات پارکر در رتبه دوم قرار دارد. البته پارکر ۳۴ ساله است و دژاگه هفت سال از او جوان تر بوده و هنوز آینده روشنی در انتظار او خواهد بود.

اگر در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ اشکان دژاگه به تیمی دیگر نقل مکان کرد نباید تعجب کنیم، چون چند تیم لیگ برتری پتانسیل جذب وی را دارند. برای مثال وستهام یونایتد ممکن است یکی از مشتریان هافبک ایرانی فولام باشد و اگر این اتفاق بیفتد اشکان در لندن به کارش ادامه خواهد داد. سبک بازی دژاگه طوری است که می تواند در تیم متحول شده ساندرلند تحت هدایت گوستاوو پویت هم بازی کند.

فولام هفته گذشته با قبول شکست ۴ بر یک در خانه استوک سیتی در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های فصل جاری لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار