|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۶۵

شایسته پیروزی مقابل السد بودیم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل السد قطر آنها فقط زانو و شکم بازیکنان ما را برای زدن نشانه گرفته بودند.

غلامرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره تساوی مقابل السد در قطر اظهار داشت: همانطور که گفته بودم ما از قبل هرگز برای باخت و حتی تساوی به قطر نرفته بودیم. نبض بازی را با موقعیت های خوب در دو نیمه در اختیار داشتیم و حتی با کارهای تاکتیکی و خلاقیت بچه ها فرصت های خوبی را به دست آوردیم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودیم. در کل ما شایسته پیروزی مقابل السد در قطر بودیم.

وی افزود: متأسفانه به نظرم السدی ها با آنالیزی که از تیم ما کرده بودند این موضوع را می دانستند که فقط می تواند بچه های ما را از راه مصدومیت کنترل کند. در چند صحنه قطری ها فقط زانو و شکم بچه ها را نشانه گرفتند و واقعا نمی دانم چرا داور شرق آسیایی از کارت قرمز خود استفاده نکرد چون واقعا خطاها مخصوصا بر روی انصاری و حتی بازیکنان دیگر ما بسیار خطرناک بود اما متأسفانه خیلی راحت داور از آن گذشت.

رضایی ادامه داد: نتیجه تساوی مقابل قطری ها بد نبود و حالا می توانیم در خوزستان با کمک هوادارانمان کار السد را تمام کنیم. البته این تیم بسیار باهوش و با بازیکنان با تجربه اش بسیار خطرناک است. هرگز نباید تصور کنیم در خوزستان کار برای ما راحت است و باید مثل بازی با السد در قطر مقابل این تیم ظاهر شویم و با تمرکز بالا به مرحله بعد صعود کنیم. خدایی ناکرده اگر حریف را دست کم بگیریم برای ما خطرناک است.

رضایی در پایان در مورد وضعیت مصدومیت خودش نیز گفت: بالاخره اتفاقی بود که برایم پیش آمد. قطری ها همانطور که گفتم به طرز عجیبی به دنبال مصدوم کردن بازیکنان ما بودند، در یک صحنه چنان سروش رفیعی را بازیکن حریف با کف کفش هایش زد که به نظرم دو بار باید اخراج می شد اما متأسفانه فقط بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

وی افزود: شرایطم در کل خوب است و بررسی هایی روی پای من شده اما هنوز نمی توانم با قاطعیت مسئله ای را اعلام کنم و فقط امیدوارم که هر چه زودتر از بند این مصدومیت خلاص شوم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار