|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۱۰

کارشناس فوتبال گفت: کادر فنی ارزیابی کاملی از همه بازیکنان به عمل آورده و بازیکنان توانمند را در لیست خود قرار داده است.

فریدون معینی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان در اردوی آفریقای جنوبی مورد محک قرار گرفتند به نظر من بازیکنی از قلم انداخته نشده است و تمام بازیکنان با توجه به نحوه بازی در لیست قرار دارند.

وی در ادامه افزود: کی روش بهترین بازیکنانمان را انتخاب کرده است هر چند شاید این امر با نظر همه انطباق نداشته باشد ولی در حال حاضر فرصت کافی برای انتقاد کردن از کی روش وجود ندارد شاید به نفع اهالی فوتبال باشد که تیم ملی را مورد حمایت خود قرار دهند.

معینی در رابطه با بازیکنان جا مانده از لیست تیم ملی تصریح کرد: من اشراف کامل از بازیکنان ندارم در این خصوص کادر فنی تصمیم می گیرد کادر فنی بر اساس قابلیت یک بازیکن در بازی وی را برای تیم ملی انتخاب می کند و از بازیکنی بهره می گیرد که با افکار تاکتیکی مربی همخوانی داشته باشد اهالی فوتبال باید این مسائل را بپذیرند تا شاهد فوتبال خوب و کارآمدی باشیم.

کارشناس فوتبال در خصوص عدم حضور بازیکنان همچون صادقیان و کریمی و غیره اظهار داشت: صادقیان در اردوی آفریقای جنوبی حضور داشته و کی روش کار او را نزدیک دیده است وی جوان است و نقاط ضعفی دارد که باید در پی برطرف کردن آنها باشد، کی روش همه چیز را از لحاظ کرده و از بازیکنانی استفاده کرده است که از نظر فنی و زبان شناسی موافق با کادر فنی باشد.

معینی در رابطه با حریفان تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش اضافه کرد: علی رغم اینکه اردوی آفریقای جنوبی چندان رضایت بخش نبود اردوی اتریش حتی از دید کادر فنی می تواند اردوی مناسبی برای تیم ملی باشد تا بتواند بازی خوبی را از خود ارائه دهند.

معینی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من این اردو محک مناسبی برای بازیکنان تیم ملی است زیرا در شرایط کنونی پیش بینی می شود که نتایج خوبی به دست آورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار