|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۴۷

رابطه دایی با رحیمی باید محرمانه باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط نقطه نظراتم را به وزارت ورزش گفتم ولی خوشحال می شوم در هیات مدیره استقلال باشم.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد اینکه گفته می شود شاید یکی از اعضای جدید هیات مدیره استقلال باشد اظهار داشت: تا حالا مسئولان وزارت ورزش در این خصوص با من صحبتی نکرده اند اما از من در مورد هیات مدیهر نظر خواسته اند و من نقطه نظراتم را به آنها داده ام.

وی در خصوص اینکه چه نقطه نظری داشته و آیا موافق حضور اعضای فوتبالی در هیات مدیره است یا خیر عنوان کرد: اعضای هیات مدیره باید همه جانبه باشد. در پرسپولیس هم همین اتفاق رخ داد. پیشکسوتان می توانند از لحاظ فنی برنامه ریزی های خود را در اختیار سایر اعضا قرار دهند. همان طور که یک تیم نیاز به دروازه بان، مهاجم و هافبک و مدافع دارد در هیات مدیره هم همین ترکیب را می خواهیم.

معینی ادامه داد: در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید یک فرد متفکر باشد که بتواند لیدر باشد. همان کاری که من در تیم ملی نوجوانان در سالی که قهرمان آسیا شدیم انجام دادم و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به روسیه رفتیم و توانستم کاری های تیم ملی را انجام دهد.

رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما در یک باشگاه دو تیم کاری داریم که عده ای کار ساختاری باید انجام دهند و عده ای عملیاتی. سرمربی تیم هم باید افکار خود را به هیات مدیره القا کند. بین این دو تیم هم نباید تداخل کاری پیش بیاید. متاسفانه به تازگی در ورزش ما هر کسی به خود اجازه می دهد در هر موردی صحبت کند. یا رسانه ها منتظر این هستند که مثلا علی دایی و استیلی در مورد هم چه نظری می دهند. این نوع نگرش آزاردهنده است. دایی و یا سرمربی استقلال باید کاملا مستقل باشند و با مدیرعامل محرمانه صحبت کنند.

معینی خاطرنشان کرد: در هر حال من خوشحال می شوم که در هیات مدیره استقلال باشم چون در این تیم سالها بازی کردم و قهرمان آسیا شدم. امیدوارم وزارت ورزش از نقطه نظرات من استفاده کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار