|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۵۵

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای بازی مقابل ژاپن آماده هستیم و فردا فرصتی است تا بازیکنان بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خسوس کاندلاس در نشست خبری پیش از بازی ایران با ژاپن در فینال مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا گفت: فکر می کنم خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم. آماده سازی ما برای این مسابقه در راستای همان روشی است که در طول مسابقات جام ملت ها انجام داده ایم. ما در بهترین شرایط نیستیم ولی تلاش می کنیم تا به بهترین شرایط برسیم.

وی ادامه داد: در این مرحله ما هیچ محدودیتی نمی توانیم برای خودمان قائل باشیم. فردا فرصتی است تا بازیکنان بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: من انتظار داشتم با ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی کنیم ولی چون آنها در مرحله مقدماتی یک بازی را واگذار کردند، ما در نیمه نهایی با ازبکستان بازی کردیم.

کاندلاس در پایان گفت: در مسابقاتی شبیه دیدار فردا، معمولا گل های زیادی به ثمر می رسد و شما مدام تحت فشار هستید. این بستگی به بازیکنان و شرایط مسابقه دارد. به نظرم دو فاکتور نتیجه مسابقه را تعیین می کند؛ اول دروازه بان ها و دوم شوت های دقیق.

دیدار فینال سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۶ و ۳۰ فردا شنبه بین تیم های ایران و ژاپن در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار