|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۵۷

خسوس کاندلاس برایم حکم استاد را دارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن می داند که شاگردانش در بازی مقابل ایران کار دشواری در پیش دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، میگوئل رودریگو، سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن که شاگردانش با شکست کویت به فینال جام ملت های فوتسال ۲۰۱۴ آسیا رسیدند، گفت: به نظرم بازی فردا دیداری است که بازیکنان و مربیان منتظرش بودند. هر دو تیم به خوبی همدیگر را می شناسند. فکر می کنم فردا این پرسش مطرح خواهد شد که کدام تیم در زمین بهتر عمل می کند.

وی افزود: اصلاً فشاری روی مان نیست و در دیدار فینال با لذت بازی خواهیم کرد. ما نیاز به استراحت داریم، چون بازی بزرگی در انتظارمان است و تیم ملی فوتسال ژاپن هرگز در دو دوره متوالی به قهرمانی آسیا نرسیده است. خسوس کاندلاس برایم حکم استاد را دارد، پس اگر موفق به شکست ایران شویم بسیار لذت بخش خواهد بود.

سرمربی اسپانیایی ژاپن تصریح کرد: هر دو تیم راه دشواری را برای رسیدن به فینال این رقابت ها پیموده اند. تیم ایران در تمامی بازی های خود با اختلاف خوبی به پیروزی رسیده است، پس با روحیه بالایی به دیدار ما خواهد آمد. ما هم تلاش زیادی کردیم و با یک شکست خودمان را به فینال رساندیم ولی مسابقه فردا کاملاً با مسیری که هر دو تیم در طول این تورنمنت طی کرده اند متفاوت است. به نظر دیدار فردا بازی پرگلی خواهد شد و هر تیمی که بیشتر گل بزند پیروز میدان خواهد شد.

رودریگو در پایان خاطرنشان کرد: با علم به اینکه ایران بازیکنان تکنیکی زیادی دارد باید مقابل این تیم سخت دفاع کنیم و با تلاش مضاعف قدرت تهاجمی ایرانی ها را خنثی کنیم. با این حال به این فکر نمی کنیم که دفاع کردن می تواند به ما کمک کند، ما نیاز به این داریم که گل هایی هم به ثمر برسانیم و خودمان را با ریتم بازی هماهنگ کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار