|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۶۷

خبرگزاری تسنیم: مدافع پرتغالی رئال مادرید که در دیدار مقابل وایادولید مصدوم شد شاید بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید برابر وایادولید که دیداری معوقه از هفته سی وچهارم لالیگا بود، په په، مدافع پرتغالی کهکشانی ها که در این دیدار ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد.

رئال که با تساوی یک بر یک مقابل وایادولید شانس قهرمانی اش کاهش یافت حالا تمرکز خود را روی دیدار با اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گذاشته که در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۴(۳ خرداد) در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: پس از انجام اسکن و آزمایش های لازم که امروز(جمعه) روی په په در بیمارستان سانیتاس لاموراخلا صورت گرفت تشخیص داده شد که وی از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت درجه یک شده است.

مادریدی ها هنوز شدت آسیب دیدگی مدافع پرتغالی خود را اعلام نکرده اند ولی رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که این بازیکن ۳۱ ساله به مدت دو هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب حضورش در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار