|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۸۹

انتظارات از تیم ملی در حد معقولی باشد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: بازی در کنار رحمتی برای هر بازیکنی افتخار است اما نظر نهایی را سرمربی تیم ملی می دهد.

به گزارشخبرگزاری فارس، سید جلال حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی گفت: بعد از اردوی آفریقای جنوبی این اردو، اردوی خوبی است و با شرایط خوبی برگزار می شود و امیدوارم در اردوی اتریش هم سایر بازیکنان به ما اضافه شوند تا با آمادگی کامل راهی جام جهانی شویم.

وی در ادامه در مورد اردوی آفریقای جنوبی گفت: اردوی تأثیرگذاری بود و به نظر من یکی از بهترین اردوهایی بود که من در آن شرکت داشتم و شرایط عالی هم داشت.

حسینی درباره اینکه آیا تیم ملی انگیزه کافی برای حضور در جام جهانی دارد یا نه، افزود: باید انگیزه بازیکنان بیشتر باشد اما شرایط ما اینطور نبود و فرصت های خوبی را از دست دادیم اما حالا امیدوارم انتظارات معقولی از تیم ملی باشد تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بنری که هواداران علی کریمی بیرون از کمپ تیم ملی خطاب به کی روش نصب کرده بودند و خواستار دعوت او به تیم ملی شده اند، خاطرنشان کرد: بازی در کنار علی کریمی برای هر بازیکنی افتخار است و او رحمتی و جباری می توانند به تیم ملی کمک کنند اما در این باره نظر نهایی را کادر فنی تیم ملی می دهد.

وی در پایان گفت: دوست دارم حمایت رسانه ها از تیم ملی بیشتر باشد و آنها به نوعی به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و فقط امیدوارم از ما حمایت شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار