|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۲۷

پیام تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی تیم پتروشیمی در لیگ برتر

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک قهرمانی پتروشیمی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال، ابراز امیدواری کرد که این لیگ زمینه حضور قدرتمند تیم ملی در بازی های آسیایی اینچئون را رقم بزند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از کمیته ملی المپیک، پس از اتمام رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور و کسب عنوان قهرمانی توسط تیم پتروشیمی بندرامام، کمیته ملی المپیک ایران با انتشار پیامی ضمن تبریک به دست اندرکاران، کادر فنی و ورزشکاران این تیم از فدراسیون بسکتبال ایران به واسطه برپایی رقابت هایی منظم و ایده آل که باعثرشد و شکوفایی بسکتبال ایران شده تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است " مشاهده دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال و هنرنمایی بسکتبالیست های دو تیم فینالیست(پتروشیمی و مهرام) به همگان ثابت کرد که برنامه ریزی، سرمایه گذاری و پشتوانه سازی در رشته بسکتبال که به واسطه همراهی خوب فدراسیون و باشگاه های فعال در این عرصه صورت گرفته، سطح این رشته را فراتر از آسیا برده و نوید این موضوع را می دهد که انشالله شاهد قهرمانی و پیروزی این رشته در بازی های آسیایی پیش رو باشیم.

بی شک برپایی لیگ منظم، پویا و سطح بالای بسکتبال یکی از مهمترین عوامل موثر در ارتقا جایگاه این رشته در سطح قاره آسیا بوده که بهترین میدان برای شناسایی چهره های مستعد و جویای نام نیز هست.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک مجدد به تمام دست اندرکاران تیم پتروشیمی و همچنین خسته نباشید به اعضای تیم مهرام از بازی جوانمردانه نمایندگان دو تیم تقدیر و تشکر می کند. ضمناً این کمیته امیدوار است که تیم ملی بسکتبال با مدیریت مناسب فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و بکارگیری تمام استعدادها و پتانسیل موجود، زمینه کسب مدال طلا در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را رقم بزند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار