|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۶۸

ملی پوش رکاب زدن تیم پیشگامان کویر یزد در خصوص مسابقات لیگ امسال گفت: رکاب زنان سطح رکوردشان نسبت به سال گذشته پایین بود.

حسن ورپشتی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: نحوه برگزاری مسابقات لیگ امسال نسبت به سال گذشته از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار بود و دوچرخه سواران از آگاهی بیشتری برخوردار بودند.

وی در ادامه افزود: رکورد دوچرخه سواران نسبت به سالهای گذشته پایین آمده بود که شرایط بد جوی و بادهای مکرری که در روز مسابقات می آمد می تواند یکی از دلایل آن باشد، اما در کل در بخش پیست سرعتی از افت رکوردی برخوردار باشند و در بخش یک کیلومتر رکاب زنان توانسته بودند رشد چشمگیری داشته باشند.

رکاب زنان ملی پوش کشورمان در خصوص اردوی آماده سازی کیش اظهار کرد: اردوی کیش از نظر امکانات خوب بود و توانست از نظر فنی و رشد آماده سازی رکاب زنان کمک بسیاری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بوران سرمربی هلندی تیم ملی توانسته است با رکاب زنان ارتباط برقرار کند یا خیر، گفت: بوران از نظر روحی کمک زیادی به تیم کرده است و ما چندین مشکل تکنیکی و تاکتیکی داشتیم که بوران روی آنها کار کرده است و ملی پوشان سعی در مرتفع کردن آن خواهیم داشت و فکر می کنم تا شروع مسابقات آسیایی دیگری مشکلی پیش نخواهد آمد.

ورپشتی در پاسخ به این سوال که آیا بوران در زمان کم تا شروع مسابقات می تواند از نظر فنی به رکاب زنان کمک کند یا خیر، تصریح کرد: تا شروع مسابقات آسیایی وقت زیادی نداریم که بتواند از نظر فنی کمک چشمگیری به ما کند اما تا شروع مسابقات آسیایی اینچئون ما تمامی تلاش مام را خواهیم کرد تا بتوانیم با کمک از نکات فنی بوران به قدرت در این مسابقات حضور یابیم /

وی در خصوص اینکه آیا از نحوه انتخاب ملی پوشان برای حضور در اردوها اطلاع دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: نحوه شناخت فردی رکاب زنان برای حضور در اردوی آخر تایم گیری هایی است در اردوهای گذشته داشتیم و وضعیتی که در مسابقات لیگ برتر از خود نشان دادیم است و از پنج شنبه نیز در ارد و حضور پیدا خواهیم کرد که در مجموعه پیست آزادی برگزار می شود و تا شروع مسابقات آسیایی این اردو با حضور ملی پوشان و هدایت پاوی بوران ودستیاران ایرانی است ادامه خواهد داشت تا نفرات اصلی اعزام به مسابقات آسیایی مشخص شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار