|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۷۸

رییس کمیته داوران گفت: داوری در فوتبال ایران حرفه ای نیست زیرا که فاکتورهای حرفه ای گری رعایت نمی شود، همین امر فوتبال کشورمان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

فریدون اصفهانیان درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندررابطه با موضوع خداحافظی سعید مظفری زاده وشایعاتی که در مورد این داور گفته می شود مبنی براینکه وی قصد قضاوت درکشور آمریکا را دارد عنوان کرد: جامعه داوری از خداحافظی این داور خوب مکدر شد.

به هرحال نباید به این راحتی داوران خوبمان را از دست دهیم ولی به دلیل اینکه در ایران داوران حرفه ای نیستند و قراردادی ندارند لذا تضمینی برای جلوگیری از خداحافظی این داوران وجود ندارد.
ما به هیچ وجه دوست نداریم که داورانمان را از دست دهیم ولی هر کس تعیین کننده سرنوشت خویش است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال برخی از داوران برای فوتبال کشورمان قضاوت می کردند اما درحال حاضر تصمیم خداحافظی گرفتند براین اساس خودشان صاحب اختیار هستند.

رییس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که با وجود خداحافظی امکان قضاوت دوباره هست؟
بیان کرد: به طور حتم قوانین هر کشور مشخص کننده این موضوع است البته نمونه این داوران را داریم مانند بهارمست، داور ایرانی که در خارج از کشور قضاوت می کرد.

اصفهانیان ارزیابی اش را از عملکرد داوران در لیگ سیزدهم این گونه بیان کرد: عملکرد داوران را مثبت ارزیابی می کنم البته بازخوردها نیز حاکی از رضایت اکثریت از نحوه عملکرد داوران را دارد.

وی در پایان افزود: امیدوارم که در لیگ آینده با کلا س های توجیهی که برگزار می شود نواقصی که در حیطه داوری وجود داشت برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار