|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۹۷

بوبان وارد تهران شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی صرب تیم ملی والیبال ایران گفت: آمده ام اول بشوم، نه دوم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران که هفته پیش با کسب مقام نایب قهرمانی سری A۱ ایتالیا و جام حذفی این کشور به کار خود در تیم پروجا پایان داده بود، بامداد امروز شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد. سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: آمده ام اول بشوم، نه دوم. بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند. تمام سعی خود را می کنیم که موفقیت های گذشته را ادامه دهیم و روند صعودی والیبال ایران را بیش از پیش افزایش دهیم. کار خیلی سختیم داریم ولی به خود و بازیکنانم ایمان دارم.

کواچ ۴۷ ساله که دو سال سابقه بازی در لیگ برتر والیبال ایران را در پرونده کاری خود دارد، از امروز شنبه هدایت مردان والیبال ایران را در دست می گیرد و در اولین دیدار دوستانه ایران و استرالیا برای نخستین مرتبه بر روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

اسلوبودان کواچ ۲۰ اسفندماه سال ۹۲ پس از مذاکرات متعدد فدراسیون والیبال با گزینه های متعدد خارجی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب و جایگزین خولیو ولاسکو شد. نخستین نشست مطبوعاتی بوبان نیز ساعت ۱۸ روز یکشنبه بعد از بازی تدارکاتی با تیم ملی استرالیا در سالن کنفرانس های سالن ۱۲ هزار نفری ازادی تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ آماده می کند. این رقابت ها از دوم خردادماه آغاز می شود و ملی پوشان ایران نهم خردادماه در نخستین بازی خود به مصاف ایتالیا می روند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار