|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۱۳

۳۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

کیفیت لباس تیم ملی فوتبال ایران و منع بازیکنان از تعویض پیراهن هایشان پس از مسابقه سوژه رسانه های خارجی شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، یک سایت سوئدی در گزارشی کیفیت بد پیراهن های تیم ملی ایران برای رقابت های جام جهانی ایران را سوژه کرد و با عنوان از دست رفتن سوغاتی پیراهن مسی و منع ایرانی ها تعویض لباس به انتشار گزارشی به شرح زیر پرداخت:

بازیکنان تیم ملی ایران از تعویض لباس هایشان پس از مسابقه در رقابت های جام جهانی منع شده اند. لباس هایی که ممکن است بعد از رقابت های جام جهانی برای بازیکنان بسیار کوچک شود.

تیم ملی ایران در گروه F رقابت های جام جهانی باید با تیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه بازی کند اما آماده سازی این تیم خیلی خوب پیش نمی رود؛ حداقل از لحاظ امکانات.

کوتاه شدن پیراهن ها بعد از شست و شو

علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی ایران نتوانست از لباسش که توسط آل اشپورت، اسپانسر تیم ملی ایران تهیه شده بود، پس از شست و شو استفاده کند زیرا لباس وی با سایز لارج پس از شسته شدن به سایز متوسط تغییر کرد و برایش کوچک شد. این ها انتقاداتی است که علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از گوش دادن به آنها خودداری می کند.

کفاشیان مدعی شد که این دروازه بان لباسش را با آب بسیار داغ شسته است. اکنون نیز رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مقابل بازیکنان ایستاده است و در این باره گفته است: باید اقتصادی فکر کنیم.

فدراسیون فوتبال ایران بازیکنان ایران را از تعویض لباس هایشان پس از دیدارهای جام جهانی منع کرده است.

کفاشیان در این باره گفت: برای هر بازی لباس جدیدی به بازیکنان داده نخواهد شد. بازیکنان باید اقتصادی فکر کنند.

انتظار می رود فدراسیون فوتبال ایران حداقل ۵۳ میلیون در جام جهانی کسب کند اما لیونل مسی و دیگر آرژانتینی ها در عوض بازی مقابل بازیکنانی چون اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش یا رضا قوچان نژاد را از یاد خواهند برد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار