|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۱۵

خبرگزاری تسنیم: مغز متفکز پیشین تیم ملی والیبال صربستان، جانشین اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم پروجا شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رفتن اسلوبودان کواچ از تیم والیبال پروجا در حالی که ۲ نایب قهرمانی در لیگ و جام حذفی کسب کرده، بدترین اتفاق برای بازیکنان و مدیران این تیم بود با این حال مالکان تیم «سیر سیفتی پروجا» به سرعت، راه حل را پیدا کردند و یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ والیبال را جایگزین کواچ کردند.

ولادیمیر گربیچ، سال گذشته بعد از حدود ۱۹ سال بازی در لیگ ایتالیا به تیم زنیت کازان روسیه رفت و توانست مقام قهرمانی قوی ترین لیگ جهان را به دست آورد. او پس از بازگشت به ایتالیا، شغل جدیدی انتخاب کرد؛ سرمربی تیم والیبال پروجا.

رئیس باشگاه پروجا در هفته گذشته، توانست ستاره جوان و صرب تیمش، الکساندر آتاناسیویچ را در حالی که پیشنهادهای خوبی از سایر کشورها و حتی ژاپن داشت برای ۳ سال دیگر در پروجا نگه دارد. او همچنین موفق شد قراردادهای نمانیا پتریچ، گوران وویویچ و میهایلو میتیچ را نیز تمدید کند و حالا با آوردن نیکولا گربیچ، کاپیتان و مغز متفکر پیشین تیم ملی صربستان، گروه صرب تیمش را منسجم نگه دارد.

نیکولا گربیچ علاوه بر مدال طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی به همراه اسلوبودان کواچ، چندین قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار