|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۱۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی مکزیک فهرست نهایی بازیکنان خود را برای سفر به برزیل اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، میگل هررا، سرمربی تیم ملی مکزیک فهرست ۲۳ نفره بازیکن خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتخاب کرد که در میان آنها حضور کارلو سالسیدو، مدافع کهنه کار ازتک ها تعجب برانگیز است.

سالسیدو بازیکن باشگاه تیگرس مکزیک ۳۴ سال سن دارد و یکی از بازیکنان «ال تری» در جام های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ بوده است. حضور او در اردوی تیم ملی مکزیک در حالی است که پیش از روی کار آمدن هررا در سال گذشته، او به تیم ملی دعوت نمی شد.

اکثر مهره های تیم ملی مکزیک را بازیکنان شاغل در لیگ این کشور تشکیل می دهند که از جمله سرشناس ترین آنها رافائل مارکس، مدافع پیشین تیم بارسلونای اسپانیاست که اکنون برای تیم لئون توپ می زند. مارکس امسال چهارمین حضور متوالی اش را در رقابت های جام جهانی تجربه می کند.

خاویر هرناندس(چیچاریتو) مهاجم تیم منچستریونایتد، شناخته شده ترین لژیونر اروپایی تیم ملی مکزیک است که در فهرست نهایی هررا قرار گرفته و این در حالی است که خاویر آکینو از تیم ویارئال و کارلوس ولا از تیم رئال سوسیه داد به اردو ازتک ها فراخوانده نشده اند.

مکزیکی ها که برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ نیوزیلند، قهرمان منطقه اقیانوسیه را در بازی پلی آف بین قاره ای شکست دادند در مرحله گروهی این رقابت ها در برزیل با تیم های ملی برزیل، کرواسی و کامرون پیکار خواهند داشت.

۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی مکزیک عبارتند از:

دروازه بانان: خسوس کرونا(کروس آسول)، آلفردو تالاورا(تولوکا) و گی یرمو اوچوا(آژاکسیو فرانسه)

مدافعان: پل آگیلار، میگل لایون و فرانسیسکو رودریگس(کلاب آمه ریکا)، هکتور مورنو(اسپانیول اسپانیا)، دیه گو ری یس(پورتو)، رافائل مارکس(لئون) و کارلوس سالسیدو(تیگرس)

هافبک ها: هکتور هررا(پرتوی پرتغال)، خوسه واسکز(لئون)، خوان کارلوس مدینا(کلاب آمه ریکا)، کارلوس پنا(لئون)، ایساک بریسوئلا(تولوکا)، لوئیس مونتس(لئون)، مارکو فابیان(کروس آسول) و آندرس گواردادو(بایرلورکوزن آلمان)

مهاجمان: اوریبه پرالتا(سانتوس لاگونا)، خاویر هرناندس(منچستریونایتد انگیس)، رائول خیمنس(کلاب آمه ریکا)، آلن پولیدو(تیگرس) و جووانی دوس سانتوس(ویارئال اسپانیا)

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار