|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۲۲

مسئول برگزاری رقابت های جام شاهد معتقد است تورنمنت هایی که در کشورمان برگزار می شود به استاندار های بین المللی مد نظر فیلا رسیده است.

اسداله رضایی درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلب افزود: از سال گذشته و با آمدن رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون شرایطی فراهم شد تا در مسابقات داخلی بین المللی که مهمترین آنها جام یادگار امام(ره) و تختی بود به عنوان مسئول برگزاری مسابقات در خدمت کشتی باشم.

وی ادامه داد: باور کنید هر چه جلوتر رفتیم رقابت ها با کیفیت بهتر و مناسب تری انجام شد و حتی همگان شاهد بودند رقابت های جام یادگار امام و تختی با چه کیفیت مطلوبی برای نخستین بار در طول تاریخ این مسابقات برگزار شد، هر چند معتقدیم ضعف هایی نیز وجود داشت و ما از این بهتر هم می توانیم باشیم.

داور بازنشسته و دبیر سابق فدارسیون کشتی تصریح کرد: سالن شهدای هفتم تیر به همت برخی از دوستان علاقه مند به کشتی و عبداله عزیزی سرپرست فعلی هیأت کشتی استان تهران و با حمایت فدارسیون و شخص رسول خادم آنچنان تجهیز شد که رقابتهای مختلفی را تاکنون در آن برگزار کردیم و در حال حاضر می توان گفت این سالن از استاندارهای لازم برای برگزاری مسابقات بزرگ برخوردار است.

رئیس سابق سازمان لیگ افزود: در سال جاری میزبان رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کودک و جام شاهد بودیم که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و به لطف خدا و تلاش دوستان تمامی امکانات برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها فراهم بود، در واقع امروز به جرأت می توان گفت کشورمان برای برگزاری رقابتهای بین المللی از هر نظر به استاندارهای لازم فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) رسیده است.

رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری میزبان رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی هستیم که برای برگزاری هر چه با شکوه تر این رقابت ها نیز از چند ماه پیش برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و من قول می دهم مردم و دوستداران کشتی از تماشای جام جهانی تهران به خوبی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار