|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۵۵

وزارت ورزش با من صحبت نکرده است

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در واکنش به شایعه ملاقاتش با فرهاد مجیدی گفت: چند سال است مجیدی را ندیده ام و صحبتی با او نداشتم.

بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه باز هم در چند روز گذشته نام وی به عنوان گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی استقلال مطرح شده است، گفت: هنوز هیچ صحبتی از سوی مسئولان وزارت ورزش نشده و جلسه ای هم در این زمینه با من برگزار نکرده اند.

وی در مورد اینکه اگر وزارت ورزش پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را به او بدهد، این مسئولیت را می پذیرد یا نه، عنوان کرد: در هر صورت دوست دارم در هر منصبی خدمت کنم اما مدیرعاملی استقلال کار سخت و مشکلی است. باید برای این کار بودجه و تامین اعتبارات فراهم شود. وقتی ابزار نداشته باشیم، نمی توانیم کاری پیش ببریم.

افشارزاده در خصوص شایعه ملاقاتش با فرهاد مجیدی برای اینکه فصل آینده او مربی استقلال شود، اظهار داشت: چهارشنبه و پنج شنبه در کیش به سر می بردم و مجیدی هم در اسپانیا با یک تیم قرارداد بسته است. چطور ما می توانیم با همدیگر ملاقات داشته باشیم؟

دبیرکل پیشین کمیته المپپیک عنوان کرد: چند سال است که مجیدی را ندیده ام و صحبتی با او نداشتم. من چه کار می توانم با مجیدی داشته باشم که بخواهم با او حرف بزنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار