|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۸۸

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شنا گل سر سبد بازی های آسیایی است و واقعا حیف خواهد بود که ایران نماینده ای در آن نداشته باشد.

محسن سمیع زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد نشست مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با مسئولان وزارت ورزش در خصوص حضور در بازی های آسیایی، اظهار داشت: نظرها روی رشته های فدراسیون ما کارشناسی و منطقی است. مسئولان ورزش کشور پیشرفت ما را می بییند و با دقت و به مسائل نگاه می کنند.

وی افزود: این دومین جلسه تخصصی ما با مسئولان ورزش کشور بود. شنا به همراه دوومیدانی گل سرسبد بازی های آسیایی است و واقعا حیف خواهد بود که در این بازی ها ایران نماینده ای در رشته های شنا نداشته باشد. جلسه واقعاً مفیدی بود و ما بدون بزرگ نمایی در آن صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه شنا یک رشته حساس است، گفت: انتهای برنامه و فصل بندی می‎توان حاصل دسترنج ورزشکاران را دید. در واقع زمانی می توان در مورد رکوردهای شناگران اظهار نظر کرد که آنها در پیک کامل آمادگی قرار داشته باشند.

دبیرفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: در هر ۳ رشته خود پوست اندازی کردیم. حتی از محمد بیداریان، شناگر المپیکی کشورمان هم که توانایی حضور در این دوره از بازی های آسیایی را داشت در جمع شناگران استفاده نکردیم و او را به کادر مربیان اضافه کردیم.

سمیع زاده گفت: در خصوص اعزام رشته های فدراسیون شنا، مسئولان کمیته و وزارت در نشستی مشترک تصمیم گیری می کنند.

وی عنوان کرد: به زودی تیم شیرجه راهی تورنمنتی در اتریش خواهد شد. شنا به اردوی تدارکاتی مجارستان یا آلمان و واترپلو هم به مجارستان اعزام می شود. پس از این اردوها و مسابقات تصمیم نهایی در خصوص رشته ها ما اخذ می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار