|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۹۲

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرد که پول اسپانسر باشگاه پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست.

امیر رضا خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می شود پول اسپانسر باشگاه پرسپولیس به خاطر مسدود بودن حساب های این باشگاه در اختیار وزارت ورزش و جوانان است، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و پول پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست بلکه در اختیار ذی حساب باشگاه است.

وی ادامه داد: در مورد مسدود بودن حساب های باشگاه پرسپولیس و چگونگی دریافت پول اسپانسر هیئت مدیره باشگاه باید پاسخگو باشد نه وزارت ورزش و جوانان.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در واکنش به خبر ملاقات بهرام افشار زاده و فرهاد مجیدی برای حضور مجیدی در کادر فنی استقلال، اظهار داشت: من در مورد این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و نمی دانم چنین اتفاقی رخ داده است یا خیر به خاطر همین نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

خادم درباره آخرین وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: هر زمانی که در این خصوص همه چیز قطعی شود آن وقت نتیجه را اعلام می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار