|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۱۷

برخی افراد با کرنش هایی که می کنند به خیلی جاها رسیده اند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: متاسفانه اتفاقاتی در فینال لیگ برتر بسکتبال افتاد که گفتن آن در شأن بسکتبال نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مهرام تهران برای دومین سال متوالی در فینال لیگ برتر بسکتبال مغلوب پتروشیمی بندر امام شد و جام را به جنوبی ها داد. سرمربی تیم بسکتبال مهرام اما علاوه بر نتیجه از جریان هایی که باعثشکست تیمش شد، خیلی ناراحت است. مصطفی هاشمی در این مورد به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: اگر صحبتی بکنم شاید به عنوان توجیه برداشت شود. حقیقت این است که من خودم را در مورد تمام شکست های تیمم مقصر می دانم چون معتقدم این مربی است که باید در هر بازی به شاگردانش راهکار نشان دهد. من نقش خودم را در تمام نتایج تیم مهرام به ویژه شکست ها، پررنگ دیده و می بینم.

سرمربی مهرام ادامه داد: فکر نمی کردم در بازی های فینال اتفاقاتی بیفتد که گفتن آن جایز نباشد و جزو خط قرمزهای بسکتبال به حساب بیاید. در یک بازی بسکتبال، گذشته از مسائل فنی، عواملی مثل شانس، تصمیمات مربی و یک سری اتفافات دیگر دخیل هستند. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که گفتن آن در شأن بسکتبال نیست. این ها همان خط قرمزها هستند و من اصلا دوست ندارم که رسانه ای شوند.

هاشمی گفت: برای خودم خیلی جای تعجب داشت که ما چرا این قدر درگیر بدشانسی هستیم؟ من در تمام عمر بازی و مربیگری ام به اندازه فینال امسال مقابل پتروشیمی با بدشانسی مواجه نبوده ام. ما در ۳ بازی از ۵ بازی فینال تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بودیم اما شکست خوردیم. به هر حال این ورزش است و برد و باخت دارد. مهم، حفظ شخصیت و اعتقاد به مجموعه ای است که با آن کار می کنید. برای من خیلی سخت است که با این شکست کنار بیایم و نمی توانم به این راحتی ها آن را هضم کنم ولی اتفاقی است که افتاده و ما باید از الآن به مسابقات جام باشگاه های آسیا فکر کنیم.

مصطفی هاشمی تصریح کرد: بدشانسی و اتفاقات بد را باید از هم تفکیک کرد. من حرمت ها را حفظ می کنم و موضوع را رسانه ای نمی کنم با این حال نمی توان به شعور مردم توهین کرد چون آنها همه چیز را می فهمند. من امیدوارم برخی مظلوم نمایی ها از بسکتبال ایران محو شود چون لطمه های زیادی به بسکتبال زده و شایسته سالاری را زیر سوال برده است. برخی افراد با برخی رفتارها و کرنش هایی که می کنند به خیلی جاها رسیده اند. امیدورام ظرفیت افراد بالا برود و کمی انتقادپذیر باشند.

سرمربی مهرام در مورد ادامه همکاریش با این تیم گفت: من تا پایان مسابقات باشگاه های آسیا با مهرام قرارداد دارم. همه بازیکنان نیز در خدمت تیم هستند. یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی نیز به تیم اضافه می شوند. بعد از جام باشگاه ها باید در مورد ادامه همکاری با باشگاه صحبت کنم اما در کل، ساک یک مربی همیشه کنار دستش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار