|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۵۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایتالیا از حریف تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ تمجید کرد اما تاکید داشت حاضر نیست هیچ یک از بازیکنان خود را با بازیکنان سه شیر عوض کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی از عملکرد روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس و تغییر و تحولی که او در سه شیر به وجود آورده است تمجید کرد هرچند معتقد بود تعریف بیش از اندازه از حریف می تواند به عنوان نشانه ای از عدم اعتماد و باور وی به مردانش باشد.

پراندلی در گفت وگویی با شبکه فاکس اسپورت گفت: هاجسون بازیکنان بسیار جالبی را کشف کرده است، به خصوص وقتی آنها را از نظر فیزیکی بررسی می کنید. بازیکنان انگلیس بسیار فنی و مقاوم هستند. به نظرم انگلیس تیم بسیار قدرتمندی است.

سرمربی آتزوری در پاسخ به این سؤال که اگر می توانست کدام بازیکن تیم ملی انگلیس را به خدمت می گرفت، اظهار داشت: انگلیس بازیکنان جوان جذابی دارد. تا یک سال پیش هیچکس فکر نمی کرد که این بازیکنان بتوانند در لیگ برتر تاثیرگذار ظاهر شوند. با این حال من حاضر نیستم هیچ یک از بازیکنان تیم خود را با بازیکنان تیم ملی انگلیس عوض کنم. ما هم تیم بسیار خوبی در اختیار داریم.

تیم ملی انگلیس در کنار اروگوئه و کاستاریکا رقبای ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ هستند و در این بین سه شیر اولین تیمی است که به مصاف آتزوری می رود.

پراندلی ۵۶ ساله در پاسخ به پرسش دیگری درباره برنامه اش پس از پایان قراردادی که با فدراسیون فوتبال ایتالیا دارد، خاطر نشان کرد: مربیگری در خارج از کشور برای هر کسی جذاب است. هر زمان که من با یکی از همکارانم که در خارج از کشورشان مربیگری می کنند حرف می زنم، لبخندی را روی صورت شان می بینم که خودم مدتی است آن را فراموش کرده ام.

وی تصریح کرد: آنها همیشه می گویند مربیگری در خارج این فرصت را برای شما فراهم می کند که زندگی خصوصی آسان تری داشته باشد و در عین حال کارتان را هم بهتر انجام دهید. در ایتالیا اما شاید بیش از حد فشار کاری بالاست. رویای من هم این است که یک روز مربیگری در خارج از ایتالیا را تجربه کنم. لیگ برتر انگلیس لیگ جذاب و رقابتی است. افراد زیادی این لیگ را دنبال می کنند و پر از احساس است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار