|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۶۱

ناگفته های فرنگی کار ۹۸ کیلوگرمی در خصوص ترک اردوی تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان گفت: بنا همان زمان نیز به ما گفت که اردو را ترک نکنید اما ما به رسم ادب از خانه کشتی رفتیم.

داود عابدین زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط تمرینی خود اظهار داشت: شرایطم بد نیست وبیماری ام که چندی پیش دچار آن شدم بهتر شده است. تا جام جهانی کشتی فرنگی زمانی نمانده و اگر همین شرایط را حفظ کنیم می توانیم در جام جهانی کشتی های خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که فرنگی کاران اردو را ترک کردند، خاطرنشان کرد: ما به رسم ادب و به خاطر محمد بنا اردو را ترک کردیم و حتی گفتم دست بنا را ببوسم تا برگردد اما پس از ۲ روز با درخواست مربیان برگشتیم و تمرینات را در خانه کشتی ادامه دادیم.

فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: بنا به ما گفته بود بمانید و در جام جهانی کشتی بگیرید و وظیفه شما کشتی گرفتن است اما ما خودمان خانه کشتی را ترک کردیم. در آن زمان حتی کادرفنی نیز اعلام کرد در خانه کشتی بمانید.

عابدین زاده در خصوص جام جهانی کشتی فرنگی نیز عنوان کرد: در هر وزن رقابت بسیار زیاد است و هر کسی که انتخاب شود می تواند برای تیم ایران مفید باشد. با کمی غیرت و تعصب می توانیم حرکت قشنگی را در جام جهانی شاهد باشیم. شکر خدا مسئولان فدراسیون حمایت خوبی از کشتی گیران انجام می دهند و باعثمی شوند ما با انگیزه بیشتری در جام جهانی حاضر شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار