|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۹۴

بازیکن پیشین نیجریه:

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین عقاب ها بازی نیجریه مقابل ایران را مهمترین مسابقه مرحله گروهی این تیم خواند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، موتیو آدپوجو در خصوص رویارویی شاگردان استفان کِشی با ایران گفت: بازی مقابل ایران بازی خیلی مهمی برای عقاب هاست و این بازی است که تا حدود زیادی تکلیف صعود به دور بعد را مشخص می کند. کسب نتیجه خوب مقابل ایران باعثتقویت روحیه بازیکنان برای دیدار بعدی شان مقابل بوسنی و هرزگوین می شود.

عقاب ها در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه هستند. نیجریه در بازی اول خود در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴(۲۶ خرداد) به مصاف ایران می رود.

هافبک نفوذی بازنشسته نیجریه با تأکید بر اینکه تیم ایران از پیش بازنده نیست، اظهار داشت: هیچ تیمی بدون گذر از مرحله انتخابی منطقه خود به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نرسیده است. ایران در مرحله انتخابی قاره آسیا عالی بازی و همانند نیجریه جواز حضور در برزیل را پیدا کرد.

آدپوجو با اشاره به اینکه بوسنی تیمی کم تجربه نیست، گفت: نیجریه در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می کرد ولی ما با نوع بازی مان جهانیان را مات و مبهوت خویش کردیم. حالا کسی هم نباید قدرت تیم بوسنی را دست کم بگیرد. بازیکنان آنها به انداره نیجریه در اروپا بازی می کنند و عملکرد خوبی هم دارند. بوسنی به شایستگی خود را به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ رساند و تیم خوبی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار